Å äntligen......

publicerat i Allmänt;
e det snart dags att åka iväg. I morgon far vi på morgonen till Kiruna med flyget......det ska bli så spännande och nu har jag packat för Nordpolen ha ha. Lite Underberg slank ner också och vänninnan har med sig en liten fickplunta med rom:)) Ja jag hoppas innerligt att jag inte glömt nåt men allt får plats och kameran har jag med mig.
Vi funderar lite på att åka Hundspann.....jag ryser bara jag nämner det av välbehag.
Ha det så gott go vänner!! Kram eran Mumin

image579

Månne jag får åka med dem här sötnosarna??:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Lycka till och Ha det så bra !! Kramar

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en underbr semester men glöm inte oss här hemma
Jag saknar dig redan
Massor med kramar Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Tack vännen. Kram tebaks

Ting: Tack va du e gullig....nä jag ska inte glömma er:) Kram på dig

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Du !!!! Glöm inte kameran !!!!!
Nalle

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Nä den e mä:))

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha det underbart vännen..massor med kramar, frys inte ihjäl nu!

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en toppenresa! Hur åker ni egentligen? Flyger ni?
I vilket fall som helst så blir det toppen! Hoppas du får uppleva allt fint som du drömt om!
Må så gott där uppe i norden!
Varma kramar från mej till dej!

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack så mycket....nä långkalsingarna är med:)) Kram på dig!

Gunvor: Tack ja vi flyger till Stockholm och byter där till Kiruna....å det ska bli så kuuuul!! Kram på dig!

9:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ha det så jätteskönt nu då i det kalla vädret.. jag vill till solen:-)
Säkert friskt o skönt dit du ska.
Ha de gott nu kramar

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Tack så mycket.....ja nu är det inte många timmar tills jag är där:)) Kram på dig!

11:e kommentar, skriven , av Frida:

Guud vad underbart det låter! Ha det jätte bra! Kram!

12:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Tack lilla vännen, ja det ska bli en upplevelse:)) Kram på dig!

13:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hmmmm undrar när du kommer hem?

Hoppas, hoppas du har haft det underbart..puss&kram

Kommentera inlägget här :