1:a pris!!

publicerat i Allmänt;
Grattis farmors lilla Enya!! Hon vann idag sin första tävling någonsin. Jag fick inte gå fram och hälsa på henne innan hon visades upp för då hade hon väl inte gjort så bra ifrån sig..........Vad mycket söta hundar det var på utställningen...jag blev alldeles betagen av de härliga varelserna. Här kommer en av mina favoriter.....

image563

En sån underbar stor sankt bernhardshund.....jag var tvungen att ta i hans kinder ¨ååå så mjuka och goa dem var!!

image564

Matte och Enya med röd 1:a pris rosett. När jag fick hälsa på henne trodde jag hon skulle äta upp mig....ha ha ja det är roligt med djur. Nu ska jag gå och lägga mig jämte mitt eget och gosa lite...lilla Stolla.......

image565

Min lilla Stolla......10 år blir hon i år.....

Kram och ha en bra fredagskväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Grattis Enya till rosetten! S.t Bernhard var jättesöt också! Och lilla Stolla ..sötast!Ha en fin fredagkväll du också! Kramisar!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja djur är det bästa som finns:))Inga tillgjordheter där inte.....Kram tillbaka

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här :