Tabberaset i Mölndal......

publicerat i Allmänt;
ikväll blir det som hos Emil i Lönneberga.....då kommer hela tjocka släkten för att fira Pippis....men det blir bara kaffe och kakor och tårta...men ändå....dessa människor när dem träffas, puha, ett fullständigt kaos för alla skall överrösta varandra och det kommer att skratta och tjoas så taket lyfter sig....man har ju varit mä förr....men det är ganska kul...inga ledsamheter här inte....ja Grattis än en gång Pippis...här kommer en isande och kall bild på Pippis när snöstormen drog in över Istanbul Kram och ha en go kväll! Mumin

image644

Fy faderullan va kallt det var då:((

image645

Dagen innan....kan man tro att det är samma stad??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

En viss skilnad på väder! Hälsa gubben och gratta i efterskott...ha det kul i kväll, kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja du man tror inte det är sant...japp jag ska hälsa han. Kram

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Grattis från mig oxå. Ha så kul !

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis till maken i efterhand
Så skönt att du är hemma igen och vad kul att få se lite bilder ifrån er esa
Det känns nästan som man var med er på ett litet hörn kramar Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en god dag Mumin! Jag ska plantera om mina pelargonier idag. Sen ska jag till frissan o klippa mej..färga gör jag själv. Måste ju vara fräsch till resan!Nu räknas dagarna!
Ha de! Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hade ni kul igår??

Kram, kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kikarin och lämnar lite godnatt kramar Tingeling

Kommentera inlägget här :