Söndag och genomförkyld

publicerat i Allmänt;

shit också trodde att jag skulle vara bra idag men jag är genomförkyld. Har legat i sängen halva dagen....men det behövs nog.
Va roligt att det gav positiva reaktioner om att vi skall träffas!! Nu är det bara att organisera det hela. Jag själv är flyttbar och vad säger ni om platsen. Skall det vara en neutral plats i någorlunda närhet där alla kan ta sig smidigast till? Eller vill ni komma till Göteborg? Tyvärr kan jag inte husera er alla, men en god middag skulle jag gärna bjuda på och sen kunde vi göra stan.........Kom med synpunkter....alla är välkomna att dra sitt strå till stacken, och jag tycker att nu när vi har kommit på det här så tycker jag inte att det ska rinna ut i sanden, eller hur?
Väntar med spänning vad ni tycker. Kram och ha en go söndag! Mumin


Denna låten är tillägnat min första tonårskärlek:)) 14 år och okysst ha ha


Ps Tack Pialotta för att du visade mig hur man kopierar från YouTube, men i ärlighetens namn fick jag ta hjälp av sonen lite:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Jag har lite mycket nu. Så Stockholmsträff är bäst för mig om det skall vara till våren.
Kom till mig och se hur många jag träffat.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja Stockholm är jättebra.....skulle gärna komma upp några dagar. Kram tillbaka

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

För mig passar sthlm bra men g-borg skulle oxå gå bara jag får bli frisk först
Maken och sonen retade mig vid matbordet idag genom att påminna mig om mina egna förmaningar när det gällde att träffa nätvänner.
Nu ska vi inte låta det rinna ut i sanden.
Mina bloggvänner minskade ju drastiskt när jag bytte blogg men de jag har är ju riktigt goa bloggvänner kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Usch då tog det omtag!

Göteborg är väl aldrig fel..kallas inte det Sveriges Framsida??
Fast Sthl är okey det med..lätt för mig också och jag kan säkert hysa in mig nånstans!
Du och jag kan väl dela hotellrum fast fråga är om det blir nån sömn..bara fniss kanske..hihi

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Tänkte på en sak. Vi har ju inte samma bloggvänner. Men eftersom du kom på det, så är det dina bloggisar
som gäller då...eller???

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Försökte lyssna på låten men den bara jäklades..stannade hela tiden!

14 år och okysst..ska jag tro på det??

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting, Ninni och Nalle: Det verkar som Stockholm skulle bli bäst att träffas i eftersom inte Nalle kan komma ner till Götet. Å sen bor ju Sylvia där också.....och Nalle det är klart att ALLA bloggisar är välkomna...det är ju det att jag har lösenskyddat min blogg så jag är ju lite medveten om de andra som bloggar hos er också, så absolut inte mig emot:)) Bara roligt om vi kunde bli ett riktigt stort gäng.
Ninni: Ja du jag delar gärna hotellrum med dig men som sagt sova blir det nog inget av ha ha och va synd att du inte kunde lyssna på låten måste gjort något fel kanske när jag la in den?? Nä jag var inte okysst när jag var 14:)) Kram på er alla!

Kommentera inlägget här :