Lördag

publicerat i Allmänt;
Förkylningen har inte gett med sig men jag tycker nog att jag är lite piggare idag. Har sovit i 12 timmar i natt!! Läst tidningen har jag gjort och ute blåser det småspik fortfarande. Hela Göteborg var översvämmat i natt, ja i alla fall en del av staden. Nä nu får det bli någon ordning på det hela..........
Jag har haft en tanke länge och det är att jag gärna skulle vilja träffa er mina bloggvänner på riktigt. Är det någon som känner likadant? Man undrar mycket.....tex pratar Ninni som KarlPetter? Gunvor hur ser hon ut egentligen? Pialotta den lilla skånska "gräbban", Nalle har jag ju sett men det var bara en kort visit av mig för det var så rörigt här hemma då vid den tiden, Sylvia hur är hon? och Tingeling hur pratar och är hon? Alla verkar ju så jättetrevliga.....så för min del skulle det vara kanonroligt om vi kunde träffas nån gång???? Tänk på saken. Ha en go lördag mina vänner! Kram Mumin

image648

Vattenpipor i massor.......vi ska nog testa i kväll jag och Pippis:)) Ha ha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tycker det låter som en jättebra ide att träffas
Vad kul detskulle vara kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja allvarligt talat tycker jag det skulle vara jätteroligt. Man kunde ju spåna efter någon plats i Sverige där alla kunde komma till eller hur? Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hahaha ! Ja jag har ju träffat en hel del av mina bloggisar. Det är roligt. Kan tala om att Ninni låter nästan som Karl-Petter, åt det hållet fast inte så utpräglat . Sylia är underbar. Mjuk och go som en sommarvind. Gunvors dotter har jag träffat. Otroligt söt var hon.
Gisan träffade ju du hos mig på mässan. Ja det är roligt att träffas. Men när jag var i Gtb, var det nog inte någon lämplig tid att sitta ned och snacka direkt. Jag var ju på Mässan hela dagen, och sedan var det ju hem igen, nästan iaf.
Ha en fin lördag
Kram
Nalle

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Sylvia heter Sylvia å inget annat.

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Oj har du träffat så många?? Tänk vad det vore roligt att träffas allihop någonstans....Kram på dig vännen!

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ja jag har träffat fler än dem. Men det är ju inte dina bloggisar. Men ja häften i min lista if.
Glömde och önska krya på dig. Ninni har jag inte träffat, bara pratat i telefonen med.
Kram

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Tack vännen....kram

8:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Det skulle vara jätteroligt! Tänk om du fick energi och dra igång en bloggträff, jag skulle nappa ögonblickligen om jag bara hade en chans. Däremot är jag dålig på att själv organisera något nu för tiden. Kram till dig!

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Ja det ska jag verkligen göra...lovar dig.....kram och kul att höra ifrån dig:)

10:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Visst har man sina funderingar om alla ansikten och dialekter.. som skåning tänker jag bara skånsk dialekt och jag hade väl blivit väldans överraskad, då någon öppnade munnen:-)
Visst hade det varit kul, men hur i jesse namn skulle det där gå till.. vi bor ju strött från Norrland till Syd.
Ha nu en fin kväll med micken i handen;-)
Kram o rösta på..
Själv sitter jag just nu med 106.7 Rockklassiker i Hilda-Viola.. gott de:-)

11:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Jo men det SKA gå!! Vill så gärna träffa er alla. Förresten du har mail......jepp jag ska rösta på...Kramis

12:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vore skitkul..verkligen!

Har funderat precis som du..blev lite snopen när jag läste ditt inlägg för jag hade tänkt att skriva nåt liknande..haha!
Nalle tycker jag pratar som Karl-Petter..hua!

Pözz

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kikar in och önskar dig en trevlig söndag.
Nu är ja som dig förkyld men nu känner jag mig nyförkyld så jag hoppas det bara är en enkel vanlig som går över på ettpar dagar kram Tingeling

14:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Goddag goddag..
Såg du fick mitt mail.. klarar du det där tror du:-)
Lite svårt att förklara i ord så här.
Tyck till du oxså om du har tid på min "schlagerblogg"
idag.. kram*

Kommentera inlägget här :