Ja vad tror ni.....

publicerat i Allmänt;
e bloggisarna på hugget eller? Ja vi får väl ge dem lite tid....Rom byggdes ju inte på en dag eller hur?
Här är så in i bänken tråkigt väder så jag får spatt!! Förkyld är jag också fortfarande och kan inte böja ner huvet för det gör så jäkla ont i skallen. Har väl fått bihåleinflammation, suck, så det blir väl att gå till farbror doktorn om det inte går över.........jag längtar efter en riktigt härlig cykeltur med min rosa cykel, å vad härligt det skulle vara att susa omkring i skogen med den:))

Ja vi väntar väl vidare på svar från andra bloggisar och medans vi gör det får ni ha det så gott!
Kram från Mumintrollet i Götet

image650

Min rosa dröm:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har skrivit om bloggträffen på min blogg Hoppas några nappar. kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Bra hörs sen:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Så pass.. är du en cyklare du och på en Rosa sak:-) Härligt, men inte just nu då det öser ner av vätska här och stormen piskar fönsterrutorna.. mannen här är oxså drabbad av de där virusarna.. inte jag än, men mig biter inget på.. ska aldrig säga aldrig.. huvudvärken sitterdär, men vad gör väl det om ett antal år:-)
Kramar o vink från syd

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har inte fått nåt napp jag heller..än!
Men vi som kommer får väl se till att ha jäkla kul.

Har skitont i skallen och bihålor jag med, inte dålig men så jäkla trött, och vädret hjälper väl inte direkt till heller!

Kram, kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kikar in för att skicka lite kramar
Det är klart vi ska ha skitkul på bloggträffen , längtar kram Tingeling

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur går det med skallebanket?
Mitt är bättre idag..ett litet tips ang bihålorna..antingen köper du cortisonspray på Apoteket eller så drar du in rejält med saltvatten i näsan.
Lite läskigt med garanterat bra, det rensar rejält. Har gjort det själv många gånger och min son fick hålla på med det när han fick besvär gång på gång!

Kramen

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hallo hur har du det?
Kramar Tingeling

Kommentera inlägget här :