Intensiv helg.......

publicerat i Allmänt;
har inte hunnit att blogga för här har varit fullt upp. Igår fick huset sig en genomgång med kvasten och garderoberna fick också sig en överblick.....va mycket skit man samlar på sig och bara hystar in och sen vet man inte vad man har:((
På kvällen var det först kvarterskrogen med några kompisar och sedan tittade vi på Mölndalsrevyn....det var riktigt roligt men timmen blev sen och ett och annat rödvinsglas åkte ner i strupen:)) så idag bankade huvet lite kan jag säga......men det värsta var att kl 6 i morse stegade det in någon genom dörren och jag tänkte vem är det? Dem enda som har nyckel är ju sonen och dottern så jag tänkte nu har det hänt något.......alldeles förskräckt gick jag upp och där stod sonen och skulle bädda i gästrummet......."jag var här i närheten på fest så jag orkade inte åka hem" var svaret.....herregud kl 6 på morgonen!!!! Sen var det lögn i helsike att somna om sådär gott ni vet.......ja i morgon åker Pippis till snön och Luleå och Pajala för att arbeta så det blir lite gräsänklingblues här hemma.
Nä denna veckan får bli någon ordning på ..........inga större utsvävningar om jag får be:)) Kram och ha en god kväll! Mumin

image615

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hostan fy så hemskt det är man hostar så blir tokig
Jag
undrades just var du gjorde idag kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tror att Ting har problem med stavningen!!

Här rasslade det till fem i morse då kom vår son hem!
Men jag kunde somna om gudskelov....kramen

Vi struntade i bilkörning idag..lite väl halkigt.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: E du på lyset eller?:)) Ja du den hostan är inget att leka med. Jag fick en jättebra hostmedicin med diverse "knark" i och det tog död på den. Kram på dig!

Ninni: Ja du dem där ungdomarna....men det är klart jag blev rädd när han inte bor hemma längre.....jaså du har också snö? Usch vad jag blir avis på alla som får snö...här är så förjolat tråkigt...bara regn och blåst och dimma. Kram på dig vännen!

4:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Haha, jag vet precis hur du såg ut när du skulle kolla vem det var som steg in i huset kl 6 på morgonen. OO så här stora ögon!

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Det var det värsta vad du håller igång.. krogsrunda ovanpå Gardell:-) Det där hade jag aldrig orkat.. tog mig till havet igår och det var magiskt:-)
Hälsn. Från ett soligt Skåne

6:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Vilken liten festprissa du är. Det är så roligt att läsa din blogg, du kan njuta av livet men väjer inte för tråkigheterna heller.

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Ha ha ja just det....du känner din mor!!:)) Kram på dig!

Pialotta: Nä jag säger ju det att det blir för mycket....jag känner att det där var alldeles för mycket....men ganska kul:)) Kram på dig!

Sylvia: Ja festprissa var rätta ordet:)) Men jag ska säga dig att nu får det vara nog på utsvävningarna för ett tag. Tack för att du tycker om att läsa hos mig....det är ömsesidigt:)) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :