Fredag igen.....

publicerat i Allmänt;
Nu är det tyst i huset.....Pippis och sonen är på väg till London och jag är ENSAM, va gött!! Inte för att jag inte tycker om dem men det här behöver jag känner jag, att få rå sig själv lite och kunna äta och städa när man vill utan att man springer benen av någon som går i vägen:)) Jag ska ut med Enya idag igen på promenad sen blir det fredagsstädning och fredagsmys till TV: n i kväll. Jag är fortfarande inte riktigt bra...det tar väl en stund för penicillinet att verka.....Nä nu ska tvättmaskinen igång med lakanen.....Ha det så gott denna fredag den 29:e februari. Ni glömmer väl inte att fria ni som är lediga??:))
Kram Mumin

image652

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Jadå.. eller nädå ska inte fria.. det där får vara som det är med den saken.. sambo går alldeles utmärkt:-)
Ha de fint med dina fredagssysslor.. gköm nu inte att putsa klackarna eller om du velar som jag, putsa micken.. det är med kluvenhet jag väljer kanal ikväll..
Kramar

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Va fasen ska jag alltid vara bråttomfröken och inte lägga bokstäverna rätt:-D

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ha en trevlig fredag Kram !

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Inget frieri här inte.
Dottern hardet bra i London igår kväll var de på Mama mia. Önskar dig en trevlig fredagskväll kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Nä här blir det dansskorna:) Kram på dig!
Nalle: Tack Nalle detsamma önskar jag dig. Kram på dig!
Tingeling: Du behöver väl inte fria eller? Ha det gott i kväll! Kram på dig!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hade ingen att fria till hihi!

Ha det gott i ensamheten..puss&kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Godmorgon pådig kära mumin. Allt väl idag kram Tingling

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vad gör du??

Vi håller på att förbereda middagen..ska bli görgott idag! Köpte finfin oxfilé idag, det serveras onyttiga stora pommes samt rödvinssås..mums!

Kram:)

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Hej Ninni, jag tittar in till dig:)

Kommentera inlägget här :