Alla stolligheter på en gång.....

publicerat i Allmänt;
Ja nu har tabberaset varit och igår var jag så trött att jag bara sov hela dagen. Nu känner jag att nu har jag hållit igång och vart och rest för en tid framåt så nu får det återgå till normala gängor igen. Vi hade kul på kalaset...ett himla hålligång och sen var det bara att ställa sig med disken........Lilla Stolla har varit sjuk....jag blev riktigt orolig för henne, hon låg still i en hel dag igår och rörde inte en fena så jag tänkte att är hon inte bra idag får jag ta henne till veterinären....men hon har piggnat till och ätit och druckit idag men är lite slö fortfarande......och jag känner att jag blir förkyld......sen har svärmor vart på tapeten idag igen.....jag vill inte berätta vad hon gjort, men det går utför kan jag säga...........lite lugn och ro tack i några dagar vill jag ha. Hoppas ni har det gott......Kram Mumin

image646

Fast här skulle jag gärna vilja vara idag igen:)) Knäppskallen Mumin ha ha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lugn och ro vill man ha är man har hållt igång som du har gjort nu sista tiden.
Själv skulle jag vilja ha lite hålligång här kraam Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj va du haft mycket om dej! Jag unnar dej lite vila nu , så du inte går o blir sjuk! Jag håller tummarna för Stolla, att hon blir pigg igen!DEt är så jobbigt när djuren blir sjuka!
Idag har jag varit iväg och gjort en datortomografi på bröstkorgen. Remiss från Lungkliniken! Det gick jättebra.Nu får jag vänta på svar ända tills vi kommer hem! Men det såg nog bra ut, hoppas jag!
Sen gick vi på lite shopping! Två linnen hittade jag o gubben en tröja.
Tänk att du längtar tillbaka till isen, och jag längtar till värmen nu. Tur att vi är olika!
Ta igen dej nu Mumin! Massor av Kramar till dej!

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Tingeling: Ja jag behöver det nu känner jag...men alltid när jag säger det så blir det pannkaka utav alltihopa....Kram tillbaka

Gunvor: Ja jag säger detsamma.....ja lilla Stolla är nog på bättringsvägen, man blir så orolig när djuren är sjuka. Oj då du är väl rädd om dig nu när du ska åka bort så långt om du inte är riktigt bra?? Kul o shoppa:)) Ja du det där Jukkasjärvi är fyllt av hela mitt hjärta...vete katten om jag inte åker igen:))?? Ja jag ska försöka ta igen mig. Kramar i massor!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Full fart...ta det lite lugnt nu vännen!

Sandstrand tack för min del..kramen

5:e kommentar, skriven , av Frida:

Ninni: Ja jag tror inte det blir så lugnt...svärmor är tokig......ja jag vet att du längtar till sandstranden:)) Kramar

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Det var jag som skrev Ninni....dem där ungarna är på min dator hela tiden:))

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

I den is-snöiga tillvaron.. jag fryser bara jag ser "iglot":-)
Det där med gamla människor.. ja du vet nog vad du går igenom.. har ju sett en del från mitt fönsterbord;-)
Ha de o dansa nu på ikväll och så är det musiken som gäller i morgon.. så vila dig .. du blir kanske hes om strupen annars och skoskav kan man verkligen få av danseskor;-)
Kramar o vink från ett blåsigt Skåne

Kommentera inlägget här :