Nu är jag hemma igen....

publicerat i Allmänt;
Hej på er och tack för alla grattishälsningar! Det värmde gott och tack snälla Ninni för det fina kortet jag fick på posten. Ett kort med massa hjärtan på, va gulligt!!

Innan vi åkte hände en mycket tragisk händelse.....lilla Enya råkade ut för en tragisk olycka så nu är hon inte bland oss längre. Jag blev jätteledsen, jag har ju sett den hunden sedan hon var liten valp och passat henne ibland. Hon var en stor personlighet. Må hon vila i frid i sin hundhimel..........

Trots detta har jag och Pippis haft några underbara dagar med bad och avkoppling hos Per Gessles Tylösand. Jo jag fick min chilimassage, det var underbart härligt och vattengympat har jag också gjort och ätit gott har vi.

Här kommer lite bildbevis........



Här sitter jag med lite bubbel efter en skön simtur



Poolen



Glad i hågen innan middagen tar Pippis sig en öl och jäger



Och jag drack en kanongo drink



I det här karet gick man runt på stenar som masserade fotsulorna, i det ena var det kallt och i det andra varmt



Sanddynor så långt ögat kunde nå......



Här ligger jag i relaxavdelningen och kopplar av



Pippis i en av bubbelpoolerna



Till slut den underbara utomhuspoolen som höll 37 grader...den var

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Så ljuvligt gott ni haft det.. så där på sina sifferbyten borde alla få uppleva.. herre min ge vad du måste njuit:-) Dig väl unnat Lillemor.

Grattis o kram till dig då.. var det 50 :-)

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Det ser fantastiskt härligt ut. Lite avundsjuk blir jag allt. Kram från ett mulet och dimmigt Enskede

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

En underbar upplevelse måste det ha varit. Ser såå njutbart ut i poolerna.Vilken härlig födelsedag du har haft. Du blev säkert tio år yngre efter den behandlingen.

Det var verkligen tragiskt med lilla Enya. Usch så hemskt! Stackars er!

Hoppas du har det gott ändå! Här snöar det idag och vi har 5-grader. Kram på dej Munin lilla!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh så synd om Enya och er.

Fina bilder och vad mysigt att ni kunnde njuta i allafall kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Varsågod för kortet...



Ohh va mysigt ni har haft det...blir lite avis.

Gick inte att kommentera på det sista inlägget...blogg.se är lite struligt just nu!



Ohh har Enya dött va sorgligt!



Ha det, många många kramar till min goa vän

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Snygg tavla förresten I Like

7:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Ni verkar haft det härligt på er SPA-vistelse.

Jättefin tavla - den skulle jag inte tacka nej till. Ja gillar hennes glaskonst också.

PS. Går inte att kommentera ditt senaste inlägg.

8:e kommentar, skriven , av Helena:

Åh vilka härliga dagar ni ser ut att ha haft.

Jag är lite sent ute jag vet men grattis vännen.

Ha en mysig kväll!

Kram

Kommentera inlägget här :