Nu är det nästan natt.....

publicerat i Allmänt;
hela dagen här på västra sidan av Sverige. Den 21 december är det den längsta dagen på året och sedan vänder det igen. Fast det är värre uppe i norr där lyckas väl solen aldrig gå upp? Men det finns ju massor av snö där så det lyser upp riktigt.....suck.......

Idag har jag varit hos frissan och gjort slingor och klippt mig lite grann. Hon fick gå över mina ögonbryn också så nu är jag också julefin:)

Annars inget speciellt.......snart är det julafton och alla tindrande småbarnsögons Jul. Vi ska vara nere hos dottern iår, det ska bli trevligt!

Kram ha en go dag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Frissan kul att få vara julfin

Jag råkade försova mig när jag hade frissatid och han är så uppbokad så nu hade han inga tider förre februari. Jag ringde och bad hundra ggr om ursäckt men det gjorde inget sa han för han hade glömt tandläkaren sammma dag så det blev ett ett sa han( ?????) Ha det gott kramar Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Det är skönt att få håret fixat hos en bra frissa!

Men Tingeling, vilken otur Du hade. Konstigt skämt frisören kom med, fattar inte???

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Jag har också varit hos frissan idag och klippt,färgat och slingat mig så nu är jag också julfin.=)

Ha en mysig kväll vännen min!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Men Mumin då sitta på en biltvätt och flirta..haha!!



Blev du nöjd med håret??Pussen&kramen

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men var tog min kommentar vägen??

6:e kommentar, skriven , av Kerstii:

Jah har ingen tid hos frissan men har fixat alla julklappar och jobbar min sista dag före lovet imorgon. Härligt. Kram

Kommentera inlägget här :