Min helg.....

publicerat i Allmänt;
och naturligtvis full fart.........Min helg har varit bra och den kommer här i bilder. Varsågoda.....



Först lussebak.....



Sen Liseberg i vinterskrud.....vackert som bara den.....



Grannarna och Pippis och jag var där och här ser ni vad gubbarna åt.... Just det fläsklägg med potatismos och nubbe och öl därtill



Jag och grannfrun åt gulaschsoppa med rödvin till.....mmm va gott.....



Å så här förälskade och glada blev paret efter middagen:))



Liksom jag och Pippis bland dem snötunga granarna fast det var ju konstgjord snö tyvärr........



Har ni sett? 2 kg Marabou mjölkchoklad till turgumman:))



Sen var det lördag och sonen och Günther och Hundlund och Lovis kom på middag.....



Lovis ligger och äter på ben.......



Här leker Hundlund med bägge vovvarna.....gömma ben....det är roligt:)) Fast Hundlund fick inga ben till middag om ni trodde det:))


Och idag sov vi länge och Pippis har snart gjort klart i baren och nu har vi ätit kycklinggryta med sonen och Günther.......dennna veckan som kommer blir det andra bullar....nu är sötebrödsdagarna slut för denna helgen så nu blir det träning och frisörsbesök, tandläkarn (usch) och akupunktur.

Ha det gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härliga bilder och visst är helgfirande över nu blir det hårda tag igen( hihihi) Jag har åxå tandläkartid kommande vacka men jag har sådan tandläkarfobi så

Ha det gott kramar Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken mysig helg ni har haft. Fina bilder. Här finns inte heller någon snö. Lera är det.

Jag var på trevlig middag i fredags,fin luciakonsert i lördags och idag har jag bara slappat. Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mmmm va mysigt! Liseberg såg ju helt underbart ut fast det var konstgjord snö, ska bli spännande och se om det ligger kvar nån snö hemma!



Här är det ju jättefint nu. Ha det gott i morrn är jag hemma igen, kram kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ooops det var jag Ninni

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Full rulle som vanligt. En härlig helg ni haft. Lisebergsbesöket såg ju jättemysigt ut. Mums med gulacshsoppa..jag älskar soppor. Jag har svängt mina lurviga till Lasse Stefans ju och det blev som vi befarade..massor av folk o stökigt så in i norden.Men jättekul ändå. Gonatt med dej nu o sov försiktigt!KRAM!

6:e kommentar, skriven , av Hundlund!:

Måste tacka för en superb middag jag fick,och Lovis tackar för benen!Jag har ju till vana att lägga benen åt sidan som du förstår,så jag saknade inte dom på kvällen!!



L&L

7:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Vann du stjärnvinst igen?! Du är inte klok.

8:e kommentar, skriven , av Nalle:

Du har något hos mig, Kram Nalle

9:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Åh så gott ni haft det o så lussebullar oxså.. mums!

Snö vet jag knappast vad det är nu för tiden.. måste vara en upplevelse att plumsa i:-)

Kram på dig o ha de gott..

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nu är jag hemma..kram kram

Kommentera inlägget här :