Totalt klubbad.....

publicerat i Allmänt;
efter en dag på havet......men så ljuuuuvligt i vattnet:) Säkert 22 grader. Men det var svårt att komma upp och i för det blåste lite grann.....jag har träningsvärk så som jag har simmat och syrran som är som en fisk i vattnet hon hade simskoleundervisning av crawl och allt annat som hon är bra på:) Mycket tjötande om ditt och datt, men väldigt roligt. Jag kan inte fatta att det ska regna i natt, här är underbart väder fortfarande, men det kommer väl. Ja lite bilder från dagen kan jag väl visa, sen ska jag ta en rackabajsare på altanen och bara njuta. Kram på er alla! Mumin



Havet som det bara är sååå vackert:)



Ni kan tänka er hur här ser ut när det stormar........



Min kära syster just uppkommen från simskolan:)



Titta här är hon i full gång......



Ett svanpar med ungar....tänk att dem är trogna hela livet....konstigt....



Ni behöver inte titta...men herrejösses....hängpattar och massa muskler och en tjock mage....ha ha jag skrattar ihjäl mig men det bjuder jag på:)



Flaggan i topp denna fredag 1 augusti....denna underbara dag:)

Tack till min kära syster med familj för denna roliga dag!


Ha det gott alla mina andra vänner därute. Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Såg ljuvligt ut...du är görfin i din nya baddräkt så det så!!



kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det var det också......ha ha nä du ett sånt spöke:) Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Det är de här fantastiska sommardagarna du får tänka på när höststormarna viner runt knuten. Fast då är du väl fullt upptagen med ditt barnbarn, förstås...

Kommentera inlägget här :