Svärmor....

publicerat i Allmänt;
har varit på tapeten hela dagen idag. Jag är som ett vrak............jag vill inte lämna ut henne så här på min blogg men hon är på sjukhuset nu till slut. Många instanser har varit inblandade men till slut hamnade hon där hon skall vara enligt mitt tycke. Men hon är en energitjuv så gammal hon är och mig fick hon musten ur idag.....men jag har inte rökat. Nu kommer väl doktorer och sjuksköterskor vimla framför ögonen i natt, men jag hoppas att jag kan sova. Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Men det var ju bra Mumin att hon äntligen har kommit under vård. Nu kan du släppa det där. Tänk inte på om det var rätt eller fel. För det var rätt.

Va bra att du inte rökt. Du kommer klara det.Pepp pepp.





Kram Nalle

2:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Jag har skickat lite bilder på Gustav till din mail. Det kanske piggar upp. Kram.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det var det var det bästa som kunde hända.....men det tar på krafterna. Tack Nalle. Kram



Anna-Maria: Ja lille Gustav eller lille gullefjun som jag kallar honom är bara såå söt. Tack för bilderna. Nu ska jag koncentrera mig på mitt barnbarn istället för gamla kärringar. Kram på dig gocka!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Sååå skönt för dig/er hoppas du får lite lugn&ro nu då!



Och jag hoppas verkligen du fick en god natts sömn...kramen

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men va bra att du fått avlösning. Nu får du tänka att det var det bästa som kunde ske både för henne och er. Och nu får du som du sa koncentrera dej på lillen i stället.Det är nog bra mycket lättare.

Hoppas dagen blir skön! Kram på dej!

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag glömde att önska dej lycka till med rökastoppet!

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag vet inte om det blir så lugnt. Mycket som skall utredas med den gamla damen och så har vi ett helt hus att passa och sköta till....puh. Kram på dig!



Gunvor: Jag säger som till Ninni att än är det inte lugnt. Utredning och passning av ett hus till. Tack för peppningen med rökningen. Har inte rökt ännu:) Kram på dig!

8:e kommentar, skriven , av tingeling:

Så duktig du är med rökeriet kämpa på!

Nu kan du koppla av nu är svärmor där hon kan få bästa hjälpen och du få lite lugn och ro kramar Tingeling

Kommentera inlägget här :