Skit också......

publicerat i Allmänt;
tror ni medicinen hjälper mot mina sömnbesvär? Inte. Jag blir så trött på det här så jag kan spy.  Jag ger upp!! Det är ju absolut nödvändigt att få sova och jag vägrar att ta så mycket mediciner så det knockar en totalt.....det är inte bra. Får väl ta och ringa till doktorn i morgon och se vad han säger. Livet blir ju så begränsat för min del när jag inte får sova, jag kan ju tex inte ligga över någonstans för jag springer upp och ner ur sängen ...........och stackars Pippis blir ju lidande också, så ibland får jag ligga och titta i taket och försöka ligga still även att det kryper i kroppen. Jag har ju försökt med allt, avspänningsCd, akupunktur osv.............men inget hjälper förutom lite "knark"....usch vad ska jag göra?

Ha en bra dag  alla bloggisar! Kram Mumin

Förresten rökat har jag inte gjort.......i morgon är det en månad sedan.......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men stackars stackars dig, jag har sovit dåligt i ett par nätter nu och jag tycker det är besvärligt!



Hoppas du kan få nån hjälp...inga cigg jag heller guuud va vi är bra!



kramen

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Stackare. Det är hemskt om man inte får sova ordentligt. Men du är väldigt duktig som håller fast vid att inte röka. Heja heja!!

Kommentera inlägget här :