Måndag

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit riktigt på G....det var annat än igår det. Handlat, slängt massa skräp och varit  på Myrornas. Revisorn skuttade in en stund och hämtade papper. Alltid lika roligt när han kommer...han har sån energi och är så positiv och frågar alltid om jag skulle kunna tänka mig honom istället för Pippis......ha ha han bara skojar naturligtvis...han är lyckligt gift han också men vi skojar alltid lite under bältet han och jag......
Middag har jag också lagat men det dröjer lite innan vi ska äta...först ska jag spinna runt i en timme på gymmet. Det är alltid lika roligt. Kram ha en go eftermiddag och kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag har min motion avklarad för idag...gött!



Men jag blev görsvett på bara en halvtimme, men det var rejält fuktvarmt ute.



Vad blir det till middag?? Tack för bamsekramen..du får en tillbaka

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja du är duktig!! Javisst är det konstigt väder...väldigt fuktigt. Du middagen blir pannbiff med lök...kram igen!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men åhh va ni är duktiga, jag bara dansar o dansar.Det är den enda motionsform som tilltalar mej just nu. Har jag tur så kanske det blir i morgonkväll också. Det finns ett ställe utanför Järvsö som heter Nor o där har dom tisdagsdans hela somrarna.Såå otroligt mycket folk jämt. Nu har vi inte varit där på flera år, men i morrn vill jag prova, för då är det bra musik o kanske inte lika mycket folk nu när många börjat jobba. Få se om jag lyckas lura iväg gubben!Hoppas!

Skönt väder även idag!

Hoppas allt är bra med lillen o hans mamma.Hans mormor verkar pigg som sjutton!Kramelikram!

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jag beundrar din energi! Kan du tipsa om bra kräftsort? Vilken sort åt ni? Har försökt läsa lite olika tester och kommit fram till att ICA får ganska bra smakpoäng och prist är överkomligt.

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Dans är ju en väldigt bra motion....klart du lyckas lura iväg gubben:) Kram tillbaka



Sylvia: Tack:) Vi åt havskräftor kokta färska...men dem turkiska kräftorna skall visst vara väldigt goda enligt test i tidningen. Kram på dig!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du spinner på för fullt du

Jag tog ett varv i joggingspåret igår kväll så idag vilar jag kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Bra gjort....heja dig men ta det försiktigt! Kram Mumin

Kommentera inlägget här :