Godmorgon

publicerat i Allmänt;
Idag är det rikgtigt ruskväder ute. Hösten närmar sig med stormsteg, men jag är ju en höstmänniska. Älskar att gå bland murkna löv och inandas den där speciella doften av gammal jord och svamp. Sen blir det ju mörkare nu också och det tycker jag är skönt faktiskt. Det blir ett sånt behagligt lugn......ja sån e jag:)

Igår bestämde sig Pippis för 2 resor till Polen med sina speedwaykompisar. Dem flyger ett sånt där litet plan ner dit och det är inte utan att man blir skraj när man hör det. Gamla gubbe ha ha. Men jag följer inte med. Visserligen har jag aldrig varit i Polen men se dem där resorna går i frosseri både när det gäller mat och dricka. Nä det får han åka själv på. Gräsänka är inte så dumt det heller :)

Idag skall jag gå på spinning på lucnhpass och sen får jag väl handla lite till helgen. Fönstrena tänkte jag kanske ta invändigt....får se vad jag hinner med. Ha en go dag på er!  Fjärde dagen rökfri!!! Grattis Mumin:)


Kram ha det så gott där ni befinner er! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Så duktigt du är med rökerit, grattis till dig

Gräsänka har ju jag varit några dagar så skönt med egentid. visserligen har jag haft natt sällskap för jag är ju löjligt mörkrädd kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Du är duktigare än duktigast!



Ja vara ensam hemma är ganska skönt faktiskt men bara ibland.

Just nu är jag solo hemma..hade ju tänkt att gå ut och gått idag, men det regnar så bedrövligt..så jag vet inte.



Puss&kram

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Vad duktig du är som har lagt cigaretterna på hyllan. Jag håller tummarna för att du ska klara att lägga av helt.

Din glada energi när det gäller träning smittar av sig, så man går och längtar efter gymmet.Tack för det!

Kram, Fia

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Tack ska du ha...ja jag tycker själv att jag är duktig....nä morkrädd det är jag inte ha ha. Kram på dig!



Ninni: Tack vännen! Javisst är det gott med att vara frivilligt ensam ibland. Ja sicket väder ömsom sol och regn. Gå ut och ta dig en nypa luft mellan skurarna. Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Fia: Ja jag kämpar på.....va bra att jag kan dra med mig lite bloggare i motionens tecken:) Kram på dig!

6:e kommentar, skriven , av Kersti:

Heja på vad du är duktig. Det är faktiskt härlig att slippa röka. Stå på dig du klarar det. Kram



7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kersti: Tack:) Jag kämpar vidare. Kram på dig!

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Godmorgon min sköna....ha en toppendag!



Kramen

9:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Fjärde dagen rökfri.. så du håller uppe nu med de där goa ciggarna.. inte jag inte.. man får unna sig något.. tänker jag.. mår fortfarande bra ju.. så dumt tänkt av mig;-)

Hoppas du får det kalasigt utan maken då.. så där hade jag oxså gjort.. inte följt med alltså.. inga resor jag finner nöje i nu förtiden heller.. Polen har jag aldrig varit i, men det skulle vara kul att få sig en kik in där och se.. allt ifrån hur vi har det ju..

Pözz lilla mormor o ha de..

Kommentera inlägget här :