Fredag

publicerat i Allmänt;
och jag känner mig ganska sliten idag faktiskt. Sov faktiskt ovanligt länge idag och bäddade rent i sängarna. Sen gav jag mig på fönstrena invändigt och dammsög därefter. Därefter var det gräset som behövdes tas, så då sprang jag runt med den i en halvtimme. Nu har jag gjort enchilladas till middag, ska bara in i ugnen. Nä någon gympa blir det nog inte idag, hade föresatt mig det men jag tror att kroppen säger ifrån.....det har liksom varit lite mycket den senaste tiden, så min arma kropp behöver kanske vila. Rökat har jag inte gjort heller för den delen. Nä ett glas vitt ikväll får det nog bli, det tycker jag att jag är värd:) Kram ha en trevlig kväll.....här är full solsken idag. Kram Mumin

Förresten jag är med i en tävlning.......kompisarna vi har, har anordnat en tävlning om bästa sommarminne och kan ni tänka er att jag ligger för närvarande på 2:a och 3:de plats med mina alster.....jag som inte är någon vidare fotograf jämfört med er andra här på bloggen...ja det var kul. Dem här är det:



Maneten och Strandhugg

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Å vilka fina bilder !

Nä ta det lugnt nu och unna dig ett glas vin ikväll.

Toppen att du inte rökt än. Du kommer klara detta, det känner jag på mig.

Ha en fin lugn kväll

Kram

Nalle

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Vad duktig du är! Jag tycker nog att fönsterputs och gräsklippning räcker som motion en dag. Njut av vinet och sommarkvällen o ha en riktigt skön helg.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle:Tack:) Ja nu har jag tagit mig ett glas vin. Pippis den tråkmånsen sover, men han arbetar ju utav bara f-n. Ja du jag tror också jag klarar av att vara utan ciggen...det känns så i alla fall. Kram min vän!



Sylvia: Tack kära vän! Ja jag håller med dig. Nån måtta får det vara på motionerandet. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Nä inget vin för mig jag får hålla mig till vatten.

Min far fick åka in på sjukhuset idag igen tredje ggn denna sommar stackars han. Ha en skön fredagskväll kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Tjena, Mormor! Nu är jag här och bloggar igen, har varit lite upptagen. Jättebra med en rökfri Mormor!

Jag hejar på Dig och tänk så mycket Du vinner på att vara rökfri! Trevlig helg!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja men bilderna är ju otroligt fina!!



Heja heja dig va duktig du är..jag sätter fart till veckan måste preparera mig psykiskt för det här!



Ha en underbart kul kväll..kram på dig

Kommentera inlägget här :