Cykeldags

publicerat i Allmänt;
den rosa cyklen har fått sig en omgång idag. Trampade iväg med lätta ben i 1,5 timme. Var och köpte en blomsterbukett för vi ska på grillkväll idag hos grannen. Det ska bli mysigt att sitta och tjöta lite. Enya och Günther var här igår. Det var roligt att träffa dem igen. Lika godissugna som vanligt:)

Igår tittade jag på en sån bra film. Jag slank in på den efter Jönssonligan. Barbara Streisand hade huvudrollen, men jag vet inte vad den hette, men den var så in i bänken bra. Den var så sorglig och rolig också, så där satt jag och lipa..........

Inte en cigarett på snart en vecka. När jag cyklade idag så åkte jag förbi några som rökte. Fy farao vad det luktade illa. Usch nä tack.....jag hoppas jag klarar det.

Kram ha en go lördag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Klart att du klarar det. Du är verkligen jätte duktig.

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Klart du klarar det !

Är det inte snart dags för bloggräff? Hahaha.

Krameli kram ha en fin kväll

3:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Heja Mumin! Du klarar det med rökstoppet! Tänk på barn-barnet så går det lättare!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Sover du än???



Kramen

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin..du undrar säkert vart jag tagit vägen, men här är jag igen. Jag har varit liggande några dagar. Riktigt dålig ska jag säga! Men det är min vanliga sjuka lunga som varit orsaken igen. Nu är jag på bättringsvägen hoppas jag. Men så himla klen! Jag har fått min medicin så förhoppningsvis hjälper den även denna gång. Vi var ju på dans i tisdags också, och man svettades så in i norden. Och allting är ju öppet och ute var det inte så varmt, så det kan ju vara det bl.a. som ställde till det. I allafall så fick jag feber o hosta dan efter.Jag har haft 39gr. på kvällarna och då blir jag däckad. Men nu är jag glad att orka vara på benen igen.så nu vet du vad jag sysslat med dom här dagarna.

Jag såg dina bilder här nedanför. Fantastiskt fina!!

Och jag blir IMPAD av rökstoppet! Duktiga du!Tack vare Gustav så blir du rökfri. Härligt! Lägg undan alla rökpengar du spar in och sätt in dom åt Gustav.Ett litet tips bara!

Ha en görgo dag Mumin o Kram från mej!

Kommentera inlägget här :