Äntligen fredag

publicerat i Allmänt;
Tänk att fredagar är så in i norden mysiga:) Lite städning, tvätt och gympa har det blivit idag och i morse flög Pippis iväg till Lettland. Det är faktiskt väldigt lugnt och skönt hemma, men inte för alltid skulle jag vilja att han ska vara borta, men det skadar aldrig att vara utan varandra och åka på varsitt håll med sina kompisar, det ger liksom lite mer krydda sen när man träffas ha ha. Nu ikväll kommer sonen och äter lite med mig, sen ska han väl ut på galej kan jag tro.....Jag själv ska titta på en film som heter "En kvinnas doft" med Al Pacino. Blir nog att ta fram näsduken........ha ha det äger jag ingen...det får bli hushållspapper. Sen när mörkret faller på sätter jag mig nog ute på verandan och smaskar i mig mina räkor jag köpte igår. Ha det så gott! Kram Mumin

Jodå den ska användas idag också...........:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Låter som en mysig kväll. Al Pacino är strålande i den filmen. Skall nog se om den jag också. Tack för tipset.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Lät onekligen som en bra kväll!



Den filmen är underbar hoppas du njöt!?



Ha en toppendag idag med..kramen

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ha en underbar helg !

Kramar

Nalle

Kommentera inlägget här :