Sommar.......

publicerat i Allmänt;
är det nästan här på västkusten. Idag hade vi 21 grader som mest men det blåste ganska krafigt. Träna har slått ut jättemycket och det går lite för fort tycker jag. Är rädd för ett bakslag med frost igen........nä nu lät jag som "krösamaja" ha ha. Det säger alltid min dotter till mig när jag är pessimistisk och säger saker som är negativt. Ett bra namn på en som bara anar oråd:))
Idag har jag varit trött i hela kroppen, men tog mig ner till centrum idag och fick tag på två par piratbyxor, jättefräcka va dem.....ja sen var det middag och spinning på det så nu känner jag mig rätt slut faktiskt. Funderar på att gå och lägga mig för natten men det kan man väl inte göra när klockan bara är kvart över 8????:))))
Hur har ni det ute i vårens glans? Lite ledigt blir det ju för dem som jobbar....det ska väl bli skönt?
Kram på er alla! Mumin

image728

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tingeling:

Nu
kan jag pusta några timmar innan jag ska till jobbet igen imorgon bitti vid halvsju
Kul med lite nya kläder kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag vill också få tag på piratbyxor..eller capri!

Ja oj vad jag har gosat och lekt...det gjorde ont i själen när Alfred frågade när vi kom tillbaka när det var dax att åka..snyft!

Kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Igår måndag, hade vi 20 grader här, men det kändes inte alls så varmt, för det var grått o mulet hela dan! Jag köpte flera penseer och planterade i korgar, som jag sen satte på gravarna.Det blev jättefint,med lite blåbärsris på också. Hur är det med Krösamaja idag då? Har hon också sol på sin himmel. Jag ska nog gå ut i solen o börja kratta lite, vi har inte gjort det än!
Hos dej är väl gräsmattan klippfärdig kan jag tro!
Ha en skön vilodag idag! KRAM!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Tänkte åka till stan idag och köpa byxor och present till Anders, men det är alldeles för fint väder..kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja om hon är lik sin morfar har jag faktiskt inte tänkt på..hon är en kopia av sin bror iallafall!

Men är hon inte lik sin bonusmormor??

Kommentera inlägget här :