Jag grinar ihjäl mig.......

publicerat i Allmänt;
såg ni "Spårlöst" på TV? Å va ledsamt och roligt på samma gång. Som lille Skutt satt jag i soffan och lipa när de två rara adopterade flickorna fick träffa sin mamma i Chile. Mamman var ju också underbar....en riktig mamma skulle jag vilja säga. Hon bad ju om förlåtelse att hon lämnat bort sina två döttrar och var samtidigt så glad att se att barna hade det bra. I sådana stunder längtar jag efter min mamma också som jag bara fick behålla tills jag var 14 år..............en mamma är alltid en mamma vad hon än gör eller var hon än är...i Chile eller i himlen.....jag skulle ge så mycket bara av att känna den värmen som bara en mamma kan ge..........
Nä nu blev jag lite översentimental men det var mycket gripande att titta på.

Kram och godnatt med er alla! Mumin

image699

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Såg det inte, tittade på Medium!

Har lite svårt för såna program..ha en underbar dag kära vän!
Ska kolla med Anders ikväll ang hotell...puss&kram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag tittar också på Spårlöst! Och sitter med tårarna rinnande!Tilde är så gullig tycker jag!
Idag ska jag ta och städa lite! Jag skurade badrummet i går, och sen åkte vi iväg o kollade på nya handtag till köksskåpen! Jag tror vi har hittat såna som vi gillar, på en gång! Jag trodde det skulle bli svårt... det ska ju stämma med måtten efter dom gamla hålen. Och då fanns inte såå många att välja bland! Tur var det!
Hoppas du får en finfin fredag! Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Bra vännen....ha en trevlig fredag! Kram

Gunvor: Javisst är det sorgligt......jaså fredagsstädning och renovering av köket....ja lycka till med kvasten:)) Kram vännen

Kommentera inlägget här :