Intet nytt under stjärnorna.....

publicerat i Allmänt;
idag. Sov sådär i natt med mardrömmar igen men inte så hemska som i går natt. Vet inte vad jag ska göra, funderatr på att ta en blodtryckstablett innan jag går och lägger mig så att jag inte får sån hjärtklappning. Känner att det frestar på hjärtat det här med att jaga på nätterna och jag vill ju inte dö ännu........
Vädret.....ja vad kan man säga, aprilväder, med åska, jag undrade vad som brakade loss och då var det åska med hagel.......herregud 20 grader endera dagen och kallt och konstigt dagen efter. Ja nu får vi se om min lilla metod gör att jag sover lugnare......det skadar ju inte att prova.
Kram till er alla från Mumin

image696En sån här liten vill jag ska vaka över mig i natt och ta bort mina maror.......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va åskade det??

Jo jag har sett ljuset på ett par bloggar..tänd ett du med vetja...ta min bild!
Hoppas verkligen du får sova inatt..ja en blodtryckstablett kanske blir bra..har du nån insomningstablett..eller Valeriana??

Kram,kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det åskade.......ja jag ska preparera mig för natten....javisst ska jag tända ett ljus. Kram vännen

Kommentera inlägget här :