Bloggträffen

publicerat i Allmänt;
Jag tänkte att jag skulle skriva lite om bloggträffen den 7 e juni. Vad jag kan se är det Nalle, Ninni, Sylvia, Tingeling och jag samt en bloggis från Tingeling och 1 eller 2 från Nalle. Har jag rätt? Jag själv tänker att bo i Gamla Stan, vet inte vilket hotell men jag vill helst bo själv i ett enkelrum för jag är lite orolig på nätterna så jag vill inte störa. Det är OK va? Men vi kanske kan bo på samma hotell? Sen är saken den.....vad ska vi göra? Jag föreslår att vi tar en drink nånstans först och "pratar ihop oss" och sedan går vi ut och äter en brakmiddag......resten faller sig nog naturligt:)) Helst en mysig restaurang där vi kan "tjöta och ha en glad kväll. Ni som bor uppe i Stockholm kanske vet nåt mysigt ställe. Kom med förslag så fixar jag att ringa och beställa bord. Eller tycker ni något helt annat vi ska göra? Kom med förslag så diskuterar vi.
Kram och ha en go dag! Mumin

image692

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Låter som en bra ide jag håller med dig i upplägget.
Jag funderar på att sova hos min dotter på deras soffa på söder Jag har ju inte så långt till stockolm en 7 mil men om det går är det ju skönt att sova över hos dem kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Låter jättebra och bra att du kan sova över hos dottern. Kram tebaks

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag ska kolla hotell, Anders har ju gratisnätter får se vilket hotell det blir, men det vore ju bra om vi är allt för långt från varandra!
Ja sova själv vill nog jag med....så väl känner vi ju inte varandra!

Tycker upplägget låter jättebra...Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Haha..Inte ska vara med också...jag skrev att det vore bra om vi vore långt från varandra..

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Nä det är inte rätt. Det blir ju tre som ursprungligen kommer från mig. Di + en kompis och Anki. = 3 stycken personer. Alltsom allt är det nu 9 st.
Skriv upp alla namn kära Mumin, för det blir ju du som får säga till dem senare vart och när vi skall träffas. Kram Nalle

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja va bra kolla med mannen så kan du väl säga till mig sedan? Kram ha ha ja så långt borta som möjligt från varandra.......

Nalle: Ja vad slarvig jag är!! Jag har fått ditt mail och ska genast skrida till verket. Tack Nallevän!!

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha det gott med planeringen! Hoppas det blir kul!
Du har fått så himla snyggt här med alla fina fjärilar! Här har det snöat hela dagen.SÅÅ tåkigt väder så jag har inte varit ut på hela dan!
Ha det gött! Kram!

Kommentera inlägget här :