Vad ska jag göra av allt??

publicerat i Allmänt;
Nu vet jag inte hur jag ska få plats med alla glas och prydnadssaker. Jag vill ju inte slänga det eller ge bort det men en sak är säker, nu när jag bestämt mig för att få lite svängrum så vill jag inte ha allting. En del är värdefullt, har ärvt det av min pappa så det får väl bli vinden?? Men där ser ut som skrutt, kommer knappt fram.
I morgon får jag och Pippis åka och köpa en skänk och ett vitrinskåp för det gamla vill jag inte ha.......och en sak till jag har självförvållad huvudvärk idag:)) Kram på er!

image416

Vad att göra??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nää vi har alldeles för mycket grejer vi med..men, men!
Ändå så har jag sorterat bort massor och skänkt till gengåvan!
Anders har ju fått massor ifrån hans mammas och pappas hus också...vill INTE ha mer grejer!
Sonen ska åka till Sthl tar tre timmar med tåget..han hittar säkert nånstans att sitta!
Ajaj självförvållad huvudvärk!!!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Mamma vill ha vitrinskåpet!! :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja visst har man för mycket saker. Sen blir jag oxå avis på att du gick på bokmässan jag ville ju oxå kram Ting...

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja nu har jag packat ner det som jag inte vill ha framme i bärkassar och så bär det upp på vinden, så får barna slåss om det när det är så dags:))Jaså det tar så lång tid att åka, ja ja han är ju ung och har starka ben:) Kram på dig!
Frida: Tyvärr så har Epa tingat det redan, men bokhyllorna vill hon väl ha va? Kram
Ting: Ja men jag ids inte slänga det, helt plötsligt är det värt en massa pengar och då svär man ve och förbannelse att man slängt det. Ja det var kul på bokmässan och kul att träffa Nalle och Gisan. Kram

5:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Du har säkert vitrinskåpet i dina ägor vid det här laget:-) Behövs en del plats om man ska ha en massa pycke.. jag har gjort mig av med massor.. loppis eller secondhand tar emot.. du kan få en peng för det oxså om du har tur:-)
Använder du allt det där??
är du nyfniken på vart min resa gick i dag så välkommen in på Kafferasten:-)

Kommentera inlägget här :