Nu ska det plockas bort.........

publicerat i Allmänt;
här hemma. Snickarna kommer på måndag och jag får börja plocka ner allt porslin och prydnadssaker. Pippis är i Norge i tre dagar så jag kan rå mig själv lite grann. Ska passa på att diska allting också för det gör man ju inte annnars så ofta. Skall ut och köpa den nya boken om Damernas Detektivbyrå, har kommit en ny, va spännande, jag fullkomligt älskar dem böckerna!! Sen blir det lite cirkelträning och spinning ikväll, idag är jag på G som höres. Kram och ha en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Ska du med till secondhand imån??

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Jag skall till doktorn i morgon eftermiddag så det kan jag tyvärr inte och så ska jag passa Enya på morgonen. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

har snart läst alla böckerna i den serien..härliga!
Bra nu får du riktigt rent och snyggt, skönt att vara lite själv också..kramen

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har inte läst nån av de böckerna
Har nu en hel hög på nattduksbordet som snart lånetiden går ut på Så ikväll ska det läsas Skönt att du är på g idag Kram Ting.....

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Har läst de tre första - jag älskar dem. Ny projekt förstår jag om snickaren skall komma igen - sen är det väl bara att börja om från början igen (ler).

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va skönt att du är igång igen! Och va skönt att få vara själv med disk o plock.Mycket jobb men skönt att ha allt rendiskat när det ska tillbaka igen!
Du har väl spinnat färdigt nu kan jag tänka o bara sitter där med en bok..haha.Jag har inte läst nån av dom där böckerna. Har just börjat läsa Matildas sista vals av Tamara Mc Kinley. Verkar bli jättebra. I samma anda som "Törnfåglarna" står det.
Må så himla gott nu, du lilla Mumintroll!Kram!

Kommentera inlägget här :