Lördagsvila.....

publicerat i Allmänt;

har jag haft idag...har sovit nästan hela dagen....det behövdes men nu har Pippis gjort mat så nu ska vi ha det lite gött ikväll för i morgon ska resten av möblerna flyttas och jag ska börja packa redan i kväll. Jag hoppas ni får en fin vecka.....här tar mitt bloggande slut för en vecka framöver. Kommer naturligtvis att sakna er mina bloggvänner men det ska bli skönt att komma bort lite och jag ska ta med mig mina powerwalkstavar och gå några mil:))
Ha det göttaste! Kram Mumin

image393


Här ska jag och Pippis vara en vecka....det blir nog bergsklättrning ser det ut som:)) Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Hej Mumin, som jag tjatat och gnatat om min utställning, har du missat det ? Iaf så är det utställning i Stockholm 6 - 11 oktober, lite förhandsvisning den 5:e. Du kommer att få kort, men jag förväntar mig inte besök, det är ju för långt att åka ju.... Men du får som kompis ett kort av mig endera dagen iaf.... Krameli

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Tack så mycket, va snällt av dig...ja vem vet kanske jag dyker upp?? kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en riktig skön vecka.
Kommer sakna dig kram Ting........

4:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Trevligt..hoppas ni får det riktigt fint:-)

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha det toppen,,men du läser väl det här när du har kommit hem...kramen

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hoppas du har det toppen !! Du har mail ! Kram

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kom snart hem, saknar dig!
kram

8:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hoppas du har det bra. Och att du sett mitt mail. Kram

9:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Hoppas på en fin vecka resten av den:-)
Kram o ta hand om dej.

10:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Nu är du väl snart hemma igen hoppas jag!Det är tomt utan dej vet du! Du har det säkert alldeles ljuvligt där du är. Men snart ses vi väl!
KRAM!

11:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kommer du aldrig hem...eller??

Kommentera inlägget här :