Långpromenad

publicerat i Allmänt;

blev det idag....2 timmar i skogen.....så ljuvligt...alldeles tyst och jag och min kompis bara gick och gick och vi hittade lite svamp men om några veckor så är det nog fullt i skogen. Det var väldigt blött i markerna men det var en härlig höstdag...vi gick ju sent på eftermiddagen för kompisen jobbar och det var nästan mörkt när vi kom hem igen.........jag hittade fina blommor också...vet inte vad dem heter...kanske någon som vet...liknade en blandning mellan klöver och astrar. Ha nu en god natts sömn alla mina vänner! Kram

image365

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Fina blommor, men jag et tyvärr itne vad de heter. Kul att hitta svamp !!
Å lille Frippe. Så otroligt svårt det är att fatta beslut om att låta dem få gå till katthimlen. En lång och trogen, villkorslös
kärlek går mot sitt slut. Men kom ihåg att han förmodligen lider av att leva nu och kommer att ha det mycket bättre i katthimlen. Jag vet hur svårt det är. Har inte kommit över min älskade Knubbes bortgång
än. Kommer att ta tid. Säg till Frippe att han hälsar till lille Knubbe från mig när han kommer till katternas himmel.Styrkekramar när det är dags att göra det som måste göras. Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härligt och så goda de ser ut
Godnatt och kram Ting....

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det var en härlig dag igår...e uppe tidigt idag för som sagt det är idag som det ska ske. Det konstiga är att Frippe brukar sova i källarn och han brukar komma upp när jag går upp men han kommer inte......usch....tack för styrkekramarna!
Ting: Godmorgon säger jag då till dig! Javisst ser dem läckra ut! Kram på dig!

Kommentera inlägget här :