Hösten.....

publicerat i Allmänt;
är verkligen här.........det blåser småspik ute....fast solen skiner ju, men jag får börja så smått att flytta undan allting i storarummet och matsalen för om en vecka så skall det vara tomt så snickarna får bryta upp golvena. Trappan är nästan klar en dag till så är den färdig. Bildbevis kommer då. Ska göra lite smått och gott idag, tiden går ju så fort, men jag har hunnit med att tvätta mattor och lagat lite mat. Gårdagen satte ju sina spår, känner mig faktiskt trött idag, och kaffebryggaren vill jag inte se åt......blääää:(
Nä nu skall jag se över ekonomin.....det är inte så roligt.....det här blir dyrt det här med renoveringen, men sen skall det väl vara slut på utgifterna hoppas jag:)) Ha en skön dag! Kram

image380

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja hur ska ni få ihop till räkningen..du får gå ut på Gbg gator och ta betalt helt enkelt..hihi!
Ta bra betalt så du slipper vara ute så mycket..kraaaaaaaaaaaaaam

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jepp Rosenlund får det bli:)) Kramis

Kommentera inlägget här :