Denna dagen är över........

publicerat i Allmänt;
GÖTT!! Tandläkaren är klar och svärmor har fått uppassning, så nu håller jag på att "flyttar". Allt ska ju väck i vardagsrummet och matsalen och det är inte lite grejer vi har. Har börjat att diska alla glas och prydnadsgrejor, men det känns skönt att få gjort det för då slipper jag till jul:)) Ja här kommer att vara rörigt värre ett tag men vi åker ju till Rörtången på måndag så det värsta är väl gjort när vi kommer tillbaka på fredag hoppas jag.
Mattorna har jag tagit väck nu så det börjar kännas lite tomt, men den som väntar på nåt gott osv.
Förresten vet ni vad jag ska göra? Jo bleka tänderna. Jag frågade tandläkarn hur man gör och han tog ett avtryck på tänderna och sen skall jag dit och få en ställning som jag ska slänga i lite "klet " i och ljusa upp mina gula tänder....ska bli spännande och se resultatet nu när jag är fin i munnen för övrigt. Han var inte så "farlig" idag Torsten men jag gillar det inte när någon rotar i munnen på mig. Man är så utlämnad men tänderna måste man vara rädd om, ett vackert leende är mycket tjusigt tycker jag:)) Nä hörrni här har jag inte tid att sitta...ha en god kväll! Kram Mumin

image386

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja bleka tänderna är ju populärt men är de dyrt?
Tandläkaren sa att jag hade vita fina tänder men det tycker inte jag så en liten bleknin kan nog bli aktuellt i framtiden
Just det snart åker ni bort några dagar så skönt för er. kram Ting.........

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Säger som Ting...är det dyrt??
Ja jobba på du, va snyggt ni kommer att få nu..ha en skön fredag, kraaaaaaaaaaam

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting och Ninni: Ja det är ju inte gratis precis, några tusenlappar......ja jag håller på och diskar....ha en skön fredag själva Kram på er!

4:e kommentar, skriven , av Frida:

Hej! Det e bara bra med Enya! Hur e det själv? KRAM!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Diska på o ha en riktigt skön helg! Det ska jag ha som tänker dansa två kvällar i rad! Jag tjatar på med mitt dansande o städande, men det får du stå ut med!
Ha det bra o stora kramen!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Jo jag plockar för fullt och diskar. Herregud va grejer vi har...men nu är jag nästan färdig:) Det har varit en jobbig vecka.....bra att lilla godingen mår bra:) Trevlig helg! Kram
Gunvor: Ja det kan jag tänka mig att du skall dansa denna helgen också, va kul!! Du jag har diskat så jag är alldeles skrynklig om händerna ha ha. Trevlig helg! Kram på dig!

7:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej ! Jasså du ska få Hollywood smile ! Fint ! Se till att du tål det bara, så det inte börjar svida i munnen:(
Ha det gott kära Mumin.
Kram !!

Kommentera inlägget här :