Yes.......

publicerat i Allmänt;
Mamma Shibbie kom idag med massor med stövlar, jättefina utländska sådana där märkesskor som hon inte kunde ha och jag blev jätteglad. Jag kunde ha ett par stövlar och ett par skor, dem andra satt lite konstigt på min högra fot så dem kan jag inte ha.....men vilken lycka att kunna ha stövlar i "barnstorlek" över vaderna...jag som har varit så fet:)) En svart kappa kom hon också med i stl 42 och den kunde jag också ha....jag som förra året drog 44-46 över bysten. Jädrans vad peppad jag blir.....sonen skall ge mig pokal vid en viss magisk gräns och nu jäklar skall jag ha den!! Sov gott! Kram

image440

Vad tycks?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Ja va bra då man får alldeles gratis lite mode.. okejskodon det där.. skönt du känner dig tillfreds med kroppa nu då:-)
Ha de så fint o sköt om dig.. kramar

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Å så bra. Jättesnygga stövlar. Grattis !

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Tack ska du ha vännen:) Kram
Nalle: Javisst är det bra. Tack så mycket:) Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Va kul stövlarna var snygga!

Åhh usch och fy med den lilla fågeln, jag skulle aldrig klara det.

Ha en goo dag, kramen

Kommentera inlägget här :