Trött fortfarande........

publicerat i Allmänt;
men det är väl inte konstigt för nu är det full rulle igen med kaffepannan och hantverkare.......å Pippis är inte dålig när han är hemma, den lille arbetsledaren:)) Nu ska det målas igen i storarumsfönstret och lite tapetsering så Tore "kluddis" var här igår men jag blir så irriterad för Pippis och han bara tjötar och dricker kaffe så jag tycker det tar sån lång tid......fan det är väl bara att jobba på eller??
Ja ja idag ska jag gå igenom mina och Pippis försäkringar för vi snacka om det innan vi gick och la oss, att vi vet ju egentligen inte vad vi har för nånting och de efterlevande bör ju veta det, så jag ska skriva upp på ett papper vad som gäller. Inte dumt va?

Kram och ha det bra!

image439

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är ju bra att ha alla papper i ordning
Själv har jag ingen aning men maken jobbar ju på bank så jag hoppas att allt är i ordning kram Ting...

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

låter som en klok idé!

Jag läste dina tankar om lån och så har jag tänkt också...många som sätter sig i skuld som absolut inte har råd med det...sorgligt!

Ha en skön kväll..kramen

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Ja det är ju bra om du vet också kanske? och barna....det skadar aldrig att se om sitt hus. Ha en skön kväll! Kram på dig!

Ninni: Ja det var mycket jag inte visste, nu ska jag sätta in Pippis i det hela också, ja du så många som är skuldsatta över öronen och aldrig kommer ur det:( Detsamma kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Mycket klokt
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Tack för beröm..både för hår och smilgropar!

Mina smilgropar syns bara ibland, dessvärre! Nej nån längd har jag inte skaffat...snarare klippt av, det kanske bara ser längre ut..kramen

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle:Å va roligt att du är tillbaka...jag har längtat jättemycket efter dig:)) Javisst är det klokt!! Kram på dig vännen!

Ninni: Ja du var så söt så:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :