Pippis....fågelmördaren

publicerat i Allmänt;
Stackars Pippis.......bara för han är så "snäll" eller vad man nu kan kalla det så har han återigen tagit livet av en undulat!! Kusinens undulat var sjuk........för mycket mat skulle jag vilja säga........så Pippis vred nacken av den. Åh jag fattar inte hur han kan?? Men han mådde dåligt av det för han tog sin en "jäkel" efteråt och sa att det var sista gången han tog livet av en stackars fågel. Jag får väl trösta han ikväll.....djurvän som han e är det ju inte roligt att döda levande ting. Snart kommer Enya så jag får väl sätta på "hurran" alltså kaffepetter......inget annat snuskhumrar:) Ha en go kväll! Kram Mumin

image441 Till sällare jaktmarker........usch stackars pippi och Pippis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Stackars Pippi men han gör en god gärning såfågeln slapp lida
Snygga stövlar Du har varit så duktig med vikten hur länge sen började du gå ner och hur lång tid tog det? Kram Ting..

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Ja just det, du har rätt i det..... Tack ja visst är dem snygga:) Du jag började 3 januari 2006 och gick ner 28 kg på 9 månader sen har jag ca 7 kilo kvar till pokalen....men dem sitter trögt men jag ska dit!! Kram på dig vännen!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Nej men nu är det nytt o fint här igen! Och såna här godisar som jag äälskar.Åhh det vattnas i munnen!
Men jag säger också stackars Pippis som måste göra detta hemska. Han va barmhärtig tycker jag!
Och du vilka snygga stövlar o skor. Lyckliga du! och grattis till viktnedgången! Du e jätteduktig!
Kramar om!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken bragd du har gjort verkligen duktigt Natti kram TING...

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor:Ja nu blir du allt sugen va? ha ha. Javisst det var ju tvunget att göra det med fågeln men det är ju inte roligt....Tack snälla du för alla snälla ord. Ha det så gott! Kram Mumin

Ting: Ja det är en bragd faktiskt och jag är överlycklig för det men vilken stålsättning det är ojojoj.....ett kämpande varje dag. Kram på dig!

Kommentera inlägget här :