Nu e jag trött.......

publicerat i Allmänt;
Ha ha......sjön suger säger dem.......idag har jag passat Enya och vi var ute två promenader och hon e så rolig för hon får liksom "stolleryck" ibland och bara skall bita i kopplet och hålla på och busa...men då får jag säga till henne på skarpen för annars tar hon överhanden och hon lyder sin farmor:))
Men lilla Stolla gillar henne inte....hon gnäller och tycker att hon är jobbig som skall leka med henne så hon flyr fältet....men sen när Enya har gått hem så vill hon ha mycket "tyck om" och det får hon.
Efter middagen idag så tog jag bilen och köpte mig två vackra cyklamen och ett par kritstrecksrandiga byxor. Dem var jättesnygga.....men magen putade ut lite.....det är helgens överdådiga inmundigande av drycker och ätbart som slagit till.....usch och fy...nu får det bli andra bullar.....Ha en god natt på er! Kram Mumin

image429

Så här trött e jag efter promenaden och min bebis är lika trött:)) Till vänster ligger Pippis i miniformat:))

image430

Jag vill gosa med matte när Enya har gått hem:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Förstår att du haft mysigt idag. Både hund och katt är bara för goa. Godnatt o sov gott!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Ha, ha magput.. ja du det har vi säkert lite tillmans.. visst påverkar livets goda, men vi måste njuta oxså:-)
Ser dig sittandes framför din leksak och du har oxså en farlig massa iconer på skärmen liksom jag.. varför ska man ha allt där.. räcker det inte att dra i "blixtlåset".. lätt som en plätt ska det gå.. nu ska jag dra på mig hjälpredekläderna och ut på Elsa snart.. hej o awej.. vill du och har tiden.. det finns en hel del gammal nostalgi i musikväg på Kafferasten idag:-)
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Gulliga bilder på både lillan o farmor.Och så kisse då förstås, som också är supersöt i mattes famn!
Ha det gött idag! Kramar i massor!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia:javistt e dem för söta:) Kram tillbaka
Pialotta: Ja magput ha ha Yes jag beger mig till kafferasten:)) Kram på dig!
Gunvor: Tack vännen. Detsamma önskar jag dig!! Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Lilla kissen klart hon blir avis!

Vet du jag ställde mig på vågen idag den har stått dammig i huset ett bra tag nu...vägde mig för drygt tre veckor sen och då suckade jag!
I kväll vägde både jag och Anders oss...vi har gått ner båda två...jag fyra kilo och Anders fem...va hur gick det till??

Kram

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Grattis till viktnedgången...så som du har slitit tar det på fläsket:)) Du får flytta igen:)) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :