Lördagmorgon

publicerat i Allmänt;
Godmorgon på er alla! Jag var så jäkla trött i går så jag somnade till Idol..........Idag blir det full rulle igen för jag och mamma shibbie och hennes två små barn ska in till city och gå och titta i affärer. Vi ska gå på buttericks, där har dem jätteroliga maskeradkläder och skojsaker och sen finns det en Muminaffär med bara nästan Muminsaker.....så där kommer jag väl att bli tokig kan jag tro jag som älskar Mumin och hennes vänner.
Därefter ska vi gå på stans "köttbullecafé" där man får en tekaka och stora härliga köttbullar i sås bredvid. mmmmm gott.
Sen har jag lovar Pippis att gå till saluhallen och köpa murkelpastej....den ska visst vara jättegod!

Ha en go lördag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha de så kul på stan idag!Nu sticker jag snart!
Ha de göttast!Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Godmorgon på dig min vän!
Inte ska du väl shoppa mera kläder idag igen?
Murkelpaj det är Pippis värd
Ha en bra dag kram Ting...

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack och en trevlig resa!! Kram på dig!
Ting: Nä inte mer kläder men det blev en och annan Muminsak:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :