Höstpromenad

publicerat i Allmänt;
Blev det i eftermiddag....en liten runda på ca 1 timme och ändå spritter det i spinningtarmen......herregud antingen död eller också full av energi......sån e jag.......men nu får jag ge mig.....det blir inget mer idag.....bara det att jag älskar när man blir svettig och får den där "kicken" ni vet. Som ett gift!! Okej här kommer lite höstbilder från min promenix......

image457

Klart härligt väder och spegelblankt......

image458

Här brukar vi bada på somrarna om vi inte tar oss till havet.

image459

Så mysigt att gå över spången......

image460

SKF:s representationsvilla

image461

Här luktar det ljuvligt av mossa och hög klar luft. När jag gick där tänkte jag att vad lycklig jag är som kan
vara ute i friska luften och kunna gå.......det är ju inte alla som kan det......

image462

Gunnebo slott...Mölndals stolthet....

image463

Stackarna......jag hade inget bröd med mig...ska komma ihåg det tills nästa gång.


Ha en go kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken vacker promenad!!

Ja inte gick jag i en timme,,men en halv skulle jag tro!
Du har sån energi!!! Nu finns jeansen på bild!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det var ljuvligt...visst var det härligt ute idag? Ja du jag säger ju det....en sån jäkla energi och sen bara jag dalar av i ett hörne efter ett par intensiva dagar....jag får lära mig att vara lite "lagom" hur det nu ska gå till?? Jag kommer och kikar direkt. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja lagom är bra..haha!

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Vilka härliga omgivingar du har att vandra i. Här har också varit skapligt väder, men jag har sprungit runt på köpcentra. Inte så mycket handlat - en borr till cementväggen därjag skall sätta upp en hylla. En reflex och hundpåsar på Clas Ohlsson.

5:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Som ett gift???? Jag fattar inte det där med att spinna.. nä men kan ta det lilla lugna som du gjort idag på en härlig promenad:-)
Va rädd om dej du ska vara länge..
Kramar

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja vad är lagom?:)Kram

Sylvia: Javisst är det vackert:) Ska du borra själv? Va duktigt och händigt!! Imorgon kommer Enya kl 11 och då ska vi promeneraKram

Pialotta: Har du aldrig upplevt den där euforiska känslan när endorfinerna infinner sig?:)Fast det gör dem i friska luften också:) Kram

Kommentera inlägget här :