Fredag igen

publicerat i Allmänt;
Har varit och shoppat lite....modet är ju lite som om man vore med barn:)) men jag hittade lite grann......nu ska jag snart till frissan och sen kommer Enya. Jag ska passa henne när matte storstädar så det blir väl en promenad i skogen....det är ju härligt väder. Ha en go fredag! Kram Mumin

image442

Lite svart och vitt är min älsklingsfärg

image443

Nä jag e inte gravid:)

image444

Härlig hösttröja

image445

Klänning som ska på nästa lördag för då e det fest:)

image446

Åsså fredagsbuketten en ros till er var:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Ja visst är modet lite mammainspirerat, men snyggt det oxså.. gillar inte åtsmitande kläder.. De där är säkert fina på dig, men jag själv undviker urringningar av förklarliga skäl:-)
Kramar o tack för rosen:-)

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Lite urringnignar är väl fräsigt:)) Ja den ena rosen var till dig vännen:)) Nu lyssnar jag på Bruce igen:) Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj va du har shoppat loss! Nu e du värre än mej!Snygga toppar o tröjor!
Vet du..i morrn sticker jag! Vi alltså, vi har köpt en sistaminuten till Rhodos!Det ska bli så sköntäven om vädret kanske inte är så toppen!
Ha det gött nu utan mej!Vi ses om en vecka! Kramar!

Kommentera inlägget här :