Det kliar.....

publicerat i Allmänt;
i min vänstra hand...det betyder pengar....men var skulle dem komma ifrån? Nån gammal rik moster i Amerika har jag inte:)) Jag är inte fräsch idag heller, fryser och har lite huvudvärk....det är nog den usla alkoholens biverkningar som sitter i fortfarande......blääää. I morgon kommer Enya till farmor från halv åtta till halv ett. Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute mycket! Nu ska jag ta av middagen. Sötpotatis och morötter och kotletter i svampsås. Låter väl gott va? Ha en trevlig kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Det där med vänsterhandskli betyder pengar.. satt en kväll här i soffan och glodde på tv, då det helt plötsligt kliade så förskräckligt i handen.. kunde då verkligen inte förstå.. jag hade inte spelat på något eller väntat på någon vinst.. dagen efter ringde min son.. "jag har vunnit, inte mycket men 1300 på hästar.. satsade en hundring".. så du ser:-)
Inte bra det där med nattsudd.. kan bli så där, jag vet att man sitter o tjabbar vidare tills det ljusnar nästan:-)
Ha de fint och duuuuu det där går över.. men är man mitt i det där så är det inte loligt..
Kramar

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja vi får väl se vad som händer med kliandet....men det brukar alltid stämma:)) Ja du det där med nattsuddet är ju roligt när man väl är där men när man vaknar upp då e det banne mig inte så kul:( Må så gott! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Det låter skitgott...har lilla "barnbarnet" skött sig idag?
Kraaaaaaaaaaam

Fina bubblor det var härinne

Kommentera inlägget här :