Ännu en höstpromenad.....

publicerat i Allmänt;
idag fast med Enya och Shibbie svärdottern.....vi gick samma runda som jag gick igår och det var om än ljuvligare idag för det riktigt bet i kinderna och jag bara andades in en sån underbar skogsdoft. Enya var sjövild i skogen men hon är lydig. När matte är med vågar jag gå utan koppel på henne men inte annars....tänk om hon skulle bli skadad eller springa bort. Nej tack!!
Sen fikade vi och sen kom dottern en sväng. Hon hade så vackert hår idag så jag frågade om hon hade färgat det men det hade hon inte........lyxschampo var knepet. Nä nu är jag så in i bänken hungrig så Pippis får skynda sig innan jag svälter ihjäl ha ha.....ska meddela att det är ingen risk. I morgon är det heltidsdag med Enya för "mamma" ska jobba hela dagen, då blir det nya promenader.....
Förresten tittar ni på "Bonde söker fru"? Ha ha jag tycker det är så jäkla roligt med han som är så blyg....visst är det synd om han men jag kan inte låta bli att skratta åt honom för han sitter och säger "jaha" "jaså du" med världens pipigaste röst.......usch va hemsk jag e men han är nog jättetrevlig:)))

image469

Lika vackert idag (fast det är från gårdagen)

image470

Mysigt va?

image471

"Byxorna" kallas det här stället för därför att vägarna delar sig som ett par byxor och här spelas det teater på somrarna för barnen, Nalle Puh osv.

image472

Brostugan och i mål!!

ha en go kväll!! Kram

Kommentera inlägget här :