Pippis " have a dream".....

publicerat i Allmänt;
just det.....jag frågade honom om han skulle vilja åka nånstans och då sa han Cuba!! Ja jag gick in och titta och fick ju se ett paradis utan dess like. Tänk jag som älskar höst och vinter skulle kunna tänka mig att följa med ha ha ha....se själva....men som sagt.....det är en dröm.....kanske blir någongång....vem vet??

image482

image483

image484

image485

Å jag som gillar det här:))

Nä det blir väl bara en dröm....att sitta i skuggan och röka Havannacigarrer, det gillar Pippis och jag som ska fara till Jukkasjärvi.....vilken kontrast:)

Kram och Gonatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Att bara få åka bort på semester är ju underbart.
Pippis dröm passar
mig utmärkt din oxå om inget annat bjuds hihihi!! kram Ting...

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Just det....att bara åka iväg är ju skönt och slippa titta på de 4 väggarna här hemma:) Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jaa du Mumin.Det där ser inte så pjåkigt ut.Nästan i mina kvarter i Västindien. Det lutar åt Tobago igen för oss om vi kommer iväg igen i vinter.Man vågar inte planera alltför mycket!Det kan komma så mycket annat i vägen. Men du har ju som du sa Ishotellet att se fram emot också.Det är ju verkligen en kontrast som heter duga! Ha en skön måndag! Kram!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja jag tänkte på dig när Pippis sa det:) Hur lång tid tar det att flyga dit? Ja man kan ju alltid drömma hihi.....Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Akta er för Castro!

6:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Det här ser inte rent fel ut.. lite varma bad o en stund i solen.. ska vi resa:-)
Tänk om man bara kunde ta sitt pick och pack.. fara dit näsan peka och inte kolla bankboken först.. de du..
Kram

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Äsch han e ju gammal och skröplig:)) Kram

Pialotta: Ja häng du på:) Nä det blir nog bara en dröm.........Kram

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ohh jag följer med Pippis till Cuba..helt klart!

Kommentera inlägget här :