Lördag

publicerat i Allmänt;

I går vet jag inte var jag fick krafterna ifrån men jag städade hela huset och skafferi och besticklådor ......jag höll på i 5 timmar...men det behövdes gå igenom dem där lådorna:)) Sen var jag hos svärdottern och sonen och blev bjuden på middag, det blev tacos och det är ju jättegott och det var skönt att slippa laga mat för en gång skull.
Idag kommer två kompisar på middag och Pippis har lovat att laga maten......han är en hejare på det med faktiskt....när han vill vill säga:) Och så ska ju jag och väninnan boka resan idag också, så det blir nog kul.
Ni får ha en skön lördag alla! Kram Mumin

image496


Isskulpturer från ishotellet

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så härligt att få boka en resa tillsammans med en väninna
Just nu längtar jag till värmen fast vintern precis har börjat .
Önskar dig en trevlig lördag kram Ting...

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Jag va inne och kollade på ishotellets hemsida! Och om jag hade varit som du hade jag bokat ett varmt boende, haha! Tack för igår!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Ja det ska bli jätteroligt:) Detsamma önskar jag! Kram
Frida: Nä det är ju det som är vitsen med det hela att man skall plåga sig lite och vara som en vildmarksmänniska. Tack själv, det var mysigt! kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilka vackra isfigurer!

Jag tog en resa till Fuerventura istället..kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Javisst e dem fina?:) Ja Fuerteventura är inte fy skam det heller....skulle jag kunna tänka mig också faktiskt ha ha Kram på dig!

6:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Nämen ska du verkligen dit till det isiga hotellet.. kallt som sjutton så ta på dig yllebyxor o "mammeluckor", stickad toppaluva o pälsajackan.. glöm inte raggsockan:-)
Ha de fint tacos är alltid gott.
Kramar

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Yepp dit har jag alltid velat åka innan "jag lägger skidorna i vädret":) Det är ju en utmaning att ligga i 5 graders kyla och där ska ju vara väldigt vackert. Ha det gott! Kram på dig!

8:e kommentar, skriven , av Frida:

GRATTIS på namnsdagen!!

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Tack så jättemycket!! Kram

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nämen inte visste jag att det var Mumin idag..haha!

Grattis på namnsdagen..kram

11:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jajamensan Mumintrollet har namnsdag idag:)) Kram

Kommentera inlägget här :