Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Men oj va fina flingor det var här då! Det är väl skönt att ha en gubbe som är pigg o alert trots lite skavanker här o där.Men att bli väckt liksom i onödan är inte såå kul!Jo nog har du väl tid på dig med korgarna.Hoppas vi får se resultatet så småningom!
Härlig bild från fönstret!Med solen som lyser över Göteborg!
Ha en fin kväll Mumin! Kram till dej!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Snöfall hos dig oxs¨.. nada här, men det lovas undras tro NÄR?? Bara det inte blir halt, för nu är mamma hemkommen och hon är tvungen att ge sig iväg på provtagning ofta nu.. Så klart med följslagare.. vem då? Jo, jag så klart.. med lite assistans av bröderna.. nu blir det en del att göra så kamske det inte blir så mycket orda av i blogga, men klart förresten blir det så.. vi får se vad dagarna ger mig:-)
Ryggar är knasiga.. mamma har till råga på allt annat fått en hemska värk i hela ryggen.. provsvaren är så där och andningen så där .. det kommer på ibland, men förhoppningsvis blir det bättre och bättre.. hemtjänst två ggr per dag.. däremellan mig som hjälpreda..
Ha de gott kramar

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja pigg är inte rätta ordet...jag vet inte vad jag ska kalla han för....men jag är inte dålig jag heller kanske....håller på:)) Jepp du ska få se resultatet när det är färdigt....ja nog har vi en fin utsikt över den vackra staden. Må så gott själv. Kram på dig!

Pialotta: Ja du det är inte lätt när föräldrarna blir dåliga....man vill ju gärna göra det bästa men ibland kan man ju faktiskt inte dela på sig. Jag vet när min pappa var gammal och skröplig, herregud vad jag höll på och barna var inte så gamla heller på den tiden. Från jobbet och till pappa och sedan hem och laga mat och köra till träningar med barna och samma visa om vartannat. Nu är det ju svärmor som är dålig....så där är man ju ibland också. Hoppas din mamma kryar på sig och ta inte ut dig själv.....Kram på dig !

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Härligt med en karl med lite motor i slöfock är väl tur att man slipper.
Min är ordningsam plockar och plockar och det ör ju dö skönt.
Nu vill jag ju inte retas med dig men titta på min blogg vad snö vi mitt i sörmland fått kram Ting...

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Jag hastar genast till dig och blir nog avundsjuk:)) Kram

Kommentera inlägget här :