Gokväll på er.......

publicerat i Allmänt;
hoppas dagen varit bra! Jag sov lite knarrigt i natt men gav mig iväg till spinningen som var vid lunchtid och vilken härlig instruktör vi hade. Hon var bara så bra och jättehärlig musik. Sen hem och duscha och gav mig ut igen på lite ärenden inne i stan....det gäller banne mig att gasa på därinne för det är ett temop utan dess like. Det kom inga hallowenbarn till mig så jag gav Pippis godiset istället:)) Häxa som häxa ha ha jag bara skoja!!
Sen var det ärtsoppa idag, torsdag, och så gjorde jag pannbiffar som jag ska frysa in, sen satte jag och gjorde den här höstskapelsen med blader och krattor och svampar.........jag kan hålla på med det i timtal.....så nu ska jag åka till Panduro och titta om dem har nåt kul att göra till jul......ja i morgon blir det ljuständning för min del och barna är förväntansfulla.....jag berättade väl det förra året kanske att Fanny  läste på alla gravstenarna och frågade massor om varför dem hette si och varför dem var födda då osv. Till slut frågade hon mig om jag också var född på 1800-talet........hi hi nä sa jag då skulle jag vara 100 år....sen var det inte mer med det. Hon nöjde sig med svaret:))

Ha en go kväll! Kram

image477

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Åh, va fint :)

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Tack roligt att du tyckte om den:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kul att pyssla!!
Vi ska tända ljus i morgon..hinner nog inte idag!

Det är ljuvligt att gå på kyrkogården bland alla ljus, det ger mig inre frid..ha en skön helg..kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är underbart vackert och som du säger det ger en inre frid. Ha en skön helg du med! Kram

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Att du är så pysslig. Jättefin höstprydnad.

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Tack så mycket! Kram på dig!

7:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Ja se ungar de får man höra så mycket kul av:-)
Ha nu en skön kväll lilla Mumin.. själv ska jag bara njuta efter en huvudvärksdag hela dagen.. det är mycket nu.. I kväll Isprinsessan på TV:-)
Kramar

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja jag är dödstrött nu.....får se om jag orkar med tv:n fasen också både Idol och Isprinsessan.....ja ja e det inte värre så.....oj stackars dig huvudvärk.....ja det har nog varit för mycket för dig den senaste tiden....försök att koppla av....Kram till dig!

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Har just kommit hem från middag hos dottern o mågen.Jättegott var det! Sen gick vi till barnbarnet o tittade på hans nya lägenhet som han nyss flyttat till. Här snöar det för fullt. I morgon ska vi nog åka på dans..det var längesen nu. Hoppas mina kavaljerer har saknat mig! Ha en skön dag i morgon! Kramar!

10:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Kollade just på mailet och höll på att flyga av stolen av skräck. Fy Mumin va du skräms!

11:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Åh va gott med middag så slipper du laga själv....jisses snöar det hos dig? Jaså nu ska du ut och dansa igen.....klart att kavaljererna har saknat dig......ha ha ja visst blir man rädd för det mailet:)) Kram och ha en bra dag!

12:e kommentar, skriven , av Ninni:

Morrn..sover du??

Ha det gott idag, kram

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så pysslig du är. Visst är det kul att hålla på
Om du undrar varför jag ibland inte är inne på din blogg så har jag bara ditt lösen inlagt på den ena dator så när jag inte får ha denna dator så kommer jag inte in till dig.
Jag kan nämligen inte lösenordet i huvudet och här ser jag inte vad det är för jag har förprogrammerat kram Ting...

14:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Nä det vore väl skam om jag sov nu....hihi:) Kram på dig själv!
Ting: Ja jag är glad bara du kommer till min blogg när du känner för det:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :