Fullt ös......

publicerat i Allmänt;
både igår och idag. Passade Enya igår hela dagen och vi gick och promenera och lekte och hade roligt. Hon är så jättego den hunden. Sen var dottern  här och mamma Shibbie. Det var rena rama julafton!! En fin flaska vin fick jag av dotera och mamma Shibbie kom med en sån rolig tomte som ser ut som han ska klättra upp på vinden....ni får se den sedan när jag har julpyntat....å så fick jag en lott också men det var inget på den.....men det var snällt av dem..... och inte nog med det när sonen och svärdottern kom hem från Ullared hade dem med sig en rolig tomte och massa godis till Pippis och viktväktargodis till mig.......kul att vara uppskattad!!
Idag har jag varit och handlat och även köpt julklappar. Sen fyllde Fanny år idag så jag var på kalas. Hon fick så mycket paket så hon var nog nöjd.
Sen i kväll kom grannen in och tittade på fotbollen och drack några bärs med Pippis.
I morgon är det spinning på gång och så skall jag städa tänkte jag för på fredag skall grannarna och jag och Pippis gå på JulLiseberg och äta och ha en rolig kväll........ja det rör på sig kan man säga hi hi.

Jag önskar er en God Natt! Kram från "Mumsan" ( det är smeknamnet som mågen gett mig.......ganska gulligt tycker jag:))

Sist en liten bild på födelsedagsbarnet och den fina tårtan.

image498


Ps Har ni kollat in den fräsiga T-shirten på Fannys mamma. Den har hon gjort själv.....coool:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Haha Mumsan! Vad har du köpt för julklappar, hihi :)

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Härligt Mumsan..
Du har ett gott liv du med allt du har omkring dig.
Ha det kul på liseberg då:-)
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mumsan det låter gott
Är hemma en snabbis ska tillbaka till jobbet snart kram Ting...

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Joo du Mumsan visst rör det på sej.Det låter kul det där med Liseberg. Har du börjat julhandla också?
Duktigt!
Idag har jag varit på synundersökning! Och provat nya bågar. Men va de var svårt.Det fanns hur många som helst som jag tyckte om. Var tvungen att låna hem en del..för att prova hemma.7 par har jag hemma över helgen. Usch va dyrt det är med progressiva glas! Och det vill jag ju ha nu också..eftersom jag har har det på mina gamla.Och så har jag särskilda läsglasögon när jag ligger o läser. Jättebra!
Ha så kul i morgon på Liseberg!Kramisar!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

T-shirten var det första jag såg..hihi!!

Oj va du håller på..du fick fira födelsedagsbarn idag..fick inte jag, snyft!

Jo vi far på minisemester..ska bli kul..kram

Kommentera inlägget här :