Det känns att man inte är ung längre........

publicerat i Allmänt;
jo inte för det att  jag är fortfarande ung i sinnet men förra veckan var det ett himla ståhej.......men alla julklappar har jag köpt och nu ska här sättas upp lite ljusstakar och göra det adventsfint för på fredag är det min dag....då blir jag ett år äldre ha ha och då vill jag att det ska vara fint om nån kommer och hälsar på:)) Sen ska jag bjuda barnen och deras respektive på middag på kvällen. Vi ska ut och äta för då lagar jag ingen mat.....då ska jag njuta av uppassning nämligen. På söndag ska jag till svärdottern för hon och hennes mamma och jag ska göra adventsfint den första julen i sonens lägenhet. Då ska vi ha tomteluvor på oss och vi ska pyssla och sjunga julsånger:))
I morgon är det svärmor som gäller, hon ska till doktorn så jag och dottern ska åka med henne.....sen får vi väl handla lite också till tanten så hon har lite mat.....jag köpte en amaryllis till henne idag...tänkte hon skulle få lite fägring till advent.
Nä ni nu väntar spinningcykeln på sin omgång.......puuuhhh...orkar jag?? Ja ja när jag väl är där går det undan!!

Kram på er och ha en skön kväll!! Er Mumin for ever!

image510

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Vilket tempo du håller! Jag blir trött bara av att läsa om alla dina aktiviteter. Men du är duktig på att skapa roliga saker att göra, bland alla "måsten".

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ja du har fullt upp ser jag! Du har mycket energi du! Jag har dansat igår o det var såååå himla roligt!! Idag är jag lite döven om du förstår hur jag menar! Jag har varit o bestämt glasögon idag!
Och så blev det lite shopping också! En kort kjol o två toppar till den. Nu ska jag se på lite TV.
Ha en bra dag med svärmor i morron! Kramisar!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Tittade på alla bilderna från Liseberg..åhh va mysigt det ser ut!

Haha gick du omkring med den hatten på dig?? Fnissade gott åt Pippis kommentar..

Ja nu är jag hemma igen lite bilder finns..kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Ja energin är det inget fel på....fysiskt klarar jag hur mycket som helst...nästan...men nu är jag trött. Kram och gonatt!
Gunvor: Ja jag säger som till Sylvia att jag har energi för två....bara det inte är oroligt omkring mig psykiskt sett så klarar jag en hel del....jaha du har dansat du...det är motion om nåt och nya glasögon och kort kjol wow va häftigt. Ingen tantvarning här inte. Heja dig! Kram och gonatt!

Ninni: Ja det var mysigt....yepp den hatten följde med runt Liseberg ha ha vilken stolle jag är:)) Kikar in till dig! Kram och gonatt!

Kommentera inlägget här :