Va skönt.....

publicerat i Allmänt;
image79det har varit idag.....har varit ensam hemma hela dagen och städat ochsen bara vilat mig. Jag behöver det känner jag, och sen har jag tänkt på en sak att våra grannar är rätt bra för dem är inte så noga med sina trädgårdar, det är mest barnfamiljer och dem har väl inte tid att hålla perfekt. Våran förra granne klippte gräset varannan dag så den var som en gul matta och gick med nagelsax kring kanterna, ouff va jobbiga dem var, men nu har det flyttat in ett rart ungt par som är jättetrevliga, ( dem andra var trevliga också, men för pedantiska) så man känner inte så stora krav på sig om ni förstår vad jag menar. Nä nu ska jag titta på Nyheterna, och vädret och sen har jag köpt en skvallertidning idag som jag ska läsa innan jag lägger mig. Ha en bra kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nu ska jag krypa till kojs har tittat klart på DHW...är stel i ryggen som bara den har ju varit till kiropraktorn...men det känns bättre i morgon!

Ang strykningen..du får väl muta honom eller hota...hi,hi!

Kramen:)

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Hoppas det blir bättre i ryggen....har vi ålderskrämpor eller?:) Du vad mutar du med, ha ha. Jag vet ett bra sätt att få fönstrena putsade, du fattar va? Gonatt Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja Hmm harkel vad mutar jag med...nää bara skojar min man tycker att det är lite kul att stryka och han vet att jag avskyr det!
Men jag är mycket snabbare än han..jag är väl inte lika noggrann..ha,ha!

Ha en underbart härlig dag..hoppas dina sprutor hjälper snabbt, kram:)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag mmasade mig ut igår kväll och rensade lite i rabatter men jag hann bara hålla på en halvtimme sen fick jag så ont i huvudet. (ibland har man tur nä skoja bara)
Det var sån där sprängande nästan som jag skulle kräkas.
Idag känns det bättre.
En skavllertidninge kan vara rroligt att läsa ibland för mig blir det mest hos doktorn eller tandläkaren ha en skön dag kram pimpim

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni:Åh herregud hur kan han tycka det är kul? Och utan mutor!! Det hade aldrig gått här...andra sprutan är tagen....Kram
Pimpim: Håll inte på så om du får så ont i huvet....bra att du slutade. Ha en skön dag själv! Kram

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag är en sån knäppis som gillar att stryka! Gubben är en hejare på att stryka sina skjortor han också. Utan mutor!! Jag gillar att städa också!
Dottern säger att jag måste ha nåt fel som kan tycka om att städa! Men så är det!
Ha en skön dag o sköt om dej! Kram!

Kommentera inlägget här :