Så jävla dåligt........

publicerat i Allmänt;
image73 Jag är riktigt förbannad på Eurovisionsschlagern!! Efter en god middag i glada vänners lag bänkade vi oss framför TV:n och var förväntasfulla......men vilken besvikelse......jultomtar mitt i vårsolen snö så långt ögat kunde nå.....det är väl inte konstigt att alla tror att det går isbjörnar på gatorna i Norden. Inte en enda vacker sommarbild på det vackra Finland, det tusen sjöarnas land........tecnomusik med en gubbe som kom 2:a med adventsstjärna på huvet.....oj oj oj bojkotta hela skiten. The Ark var bäst....har dem ingen smak? Gonatt! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja tvåan var ju hiskelig..varför gick den så långt??

Men jag gillade många av låtarna och tyckte att det var en härlig show..men Sverige har inte en chans längre....kramen

2:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Usch och fy vilken bottenfiasko blir så sur. /pimpim

3:e kommentar, skriven , av Zassi:

Jag håller med Ninni :)
Ha en bra söndagkväll! //Z

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag tyckte egentligen ingen låt var bra! En usel Sverigedag igår.
Jag har sett reprisen idag.

5:e kommentar, skriven , av Katarina:

håller verkligen med, alla jugoslavländer röstar ju på varandra, ingen röstar ju egentligen på den bästa låten, utan de hela handlar ju bara om sympatier. skitdåligt. Jag har aldrig trott på the ark, europa gillar inte rock, tror att det hade gått bättre för cara mia, men ja tycker också att vi kan lägga ner hela eurovision song contest. Kram Mamma shibbie

Kommentera inlägget här :