Lilla Fanny......

publicerat i Allmänt;
image103

mitt "låtsasbarnbarn" kom hit med sonen och hans flickvän. Efter middagen fick hon en "drink" med sugrör och sen var vi ute och plockade blommor. Först tyckte hon det var jobbigt att gå men jag sa att nu får "damen" röra lite på bena  och sen när vi hittade blommor ville hon knappt gå hem, ha ha. Sen paketerade vi in blommorna i cellofan och snören som hon skulle ge sin mamma. Det är roligt med barn....det var längesen mina var så små. Undrar om jag blir en bra mormor eller farmor när det blir dags? Kram på er! Ps Nu är jag ganska trött Ds

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du blir nog en alla tiders mormor/farmor tror jag.
Jag undrar om och när jag blir det?
Man vill ju att de ska ha levt livet och skaffat sig en utbildning så de kan försörja sig innan de slår till. Om inte får det ju oxå gå/pimpim

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ja det är härligt med barnbarn. Du ska få se..när
det blir så dags! Det är ju bra att dom väntar tills dom är redo.Men dom kanske väntar för länge. Jag väntar också på lite nya..men det dröjer som det ser ut. Jag har ju fyra stycken stora underbara pojkbarnbarn!
Ha det så gott idag.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Jaså det tror du....ja man vill ju att dem ska färdigutbilda sig och ha riktigt jobb först. Ha det gott idag! Kram
Gunvor: Ja jag säger som till Pimpim....jaså du har så många som fyra. Då har du att göra eller? Ha det gott idag! Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Det är klart du blir..livets efterrätt!
Ha en skön kväll..kram

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jag är helt övertygad om att du blir en jätteviktig person för dina barnbarn. Du verkar så klok och så har du humor och empati.

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja nog är det så. Jag kanske inte vet ordet av så är jag där, ha ha.
Sylvia: Å tack kära vän för dem fina orden. Det var rart av dig. Kram

Kommentera inlägget här :