Hur e jag skapt.......

publicerat i Allmänt;
image104kan man fråga sig?? Skulle ut och köpa mig en pushupbh till den fina klänningen jag fick, men fan också rent ut sagt vad jag bedrog mig, grrr. Är ju skapt som värsta hulken. Bredaxlad till bäng med normala bröst. Jag har ärvt min pappas gener att vara bredaxlad med smala höfter. Ju mer jag tränar blir jag bara smalare kring höfter och lår och bygger på en massa muskler som värsta hulken på överkroppen. Shit jag är ju som en karl och det vill jag inte vara, suck, är det någon som vet var man kan köpa pushups för sådana här kroppar?? I affären säger dem att har man så stora patter eller är så bred så behöver man ingen pushup!! Ska jag lägga två tegelstenar under varje bröst eller?  Ja ja jag får leta vidare, men är det någon som har en idé är jag tacksam. Ha en bra kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katarina:

Säger dom att man inte behöver en push up bh i affären hahaha... klart du ska ha en push up, jag har alltid haft 90-95 c i kupa men jag har kunnat ha push up från alla möjliga affärer hm, kapp ahl lindex ja vad som helst, nu har jag 75 b och visst det är lättare men jag skall följa med dig och hitta en vanlig bh push up modell, för det skall du ha under din snygga omlottklänning, själv tar jag en vanlig vadderad bh, klipper av banden i ryggen, och voila.. så knyter jag den runt halsen som ett halterneck linne princip, visst första veckan får man lite ont i nacken, men det beror ju såklart på hur mkt du hissar upp behagen ha ha ha.. men som sagt. vill man vara fin, så får man lida pin,, kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag köpte en bh och trsosr till mig själv i morsdagpresent en fin chanelle bh det var jag värd.
Här fattas inte de kvinnliga formerna för mycket istäället tänk att man aldrig är nöjd. /pimpi

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Katarina: Jag säger då det, du är en riktig "trollkärring", ha ha. Ja så kan man ju göra. Tack för tipset! Kram
Pimpim: Nä jag nästan skäms, fy på mig, man ska ju va glad att man är frisk, sen hur man ser ut är ju en annan betydelse men det retar mig lite att bröstena sväller ut på ryggen, ha ha Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har du varit tilll en riktig underklädesaffär?? Dom brukar ha det mesta...visserligen får man betala betydligt mer..men då sitter dom som en smäck!
Elfrida och Twilfit är bra...finns dom hos dig?
Lycka till..kramen

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Elfrida har vi inte men Twilfit. Ska pröva där. Tack Ninnivän! Kram

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jaa du mina behag klarar sej med 75B också. Med ilägg.Tänk så orättvist fördelat det är. Jag skulle gärna vilja ha lite av dej att stoppa i min behå.Men nu för tiden är det inga problem med för små..nu finns ju som sagt ilägg!
Ge inte upp! Det finns för alla sorter!
Ha det gott!

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Du får ta så mycket du vill, här behövs inga implantat:) Kram

Kommentera inlägget här :