Hej

publicerat i Allmänt;
image80image81

Nu har jag varit och tagit andra sprutan....bara 3 kvar...sen ska B12 vitaminet vara högt. Jag har köpt en ny lykta som jag satte på altanen, men jag ska ha ett annat ljus i, mycket större, blir mysigt när det blir lite mörkt och man kan sitta ute och ha det skönt.....å mina syrener är så vackra nu.....tror ni att jag kunde låta bli gräsmattan? NEJ! Den är klippt och kanterna är tagna och just nu sitter Stolla min katt och hjälper mig och skriver, ha ha. Hon blir alldeles tokig när jag rafsar och river i landena...det luktar nog gott...eller också tycker hon jag är rolig som håller på:) Egentligen skulle jag till Ikea men jag får nog ge mig tills på fredag.....nu börjar jag "hoppa" runt igen....å så ligger jag som en dö sill sen. Nä ta dig i kragen Mumin. Vila var ordet tills alla sprutor är tagna, tror ni det går? Ha en skön dag......vet ni vad jag e sugen på? En stor kall öl, ha ha mitt på blanka förmiddan. Nä det får bli kaffe. Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så mycket längre våren har kommit hos er. /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh.. jag kan känna den underbara doften av syren.
Vilken härlig färg, syrenlila. Jag väntar på min vita som är knoppig nu. Och så såg jag att körsbärsträdet har börjat blomma lite smått. Men det skulle visst bli frost inatt.

Nu hoppas jag att du kan hålla dej lugn så kroppen kan ta åt sej medicinen! Nu vilar du i helgen o låter bli att grovjobba!! Kram!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin fin lykta./pimpim

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Våra syrener håller på att slå ut...så tidigt!

Ta det lugnt vännen..ja en kall öl är aldrig fel..ha,ha!

Ha en sköner dag, kramen:)

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Lyktan var fin...men som du säger ett stort ljus i den!

Kommentera inlägget här :